  • 1. Data: 2002-06-07 15:07:42
    Temat: Neostrada Plus
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

  • 2. Data: 2002-06-07 17:01:33
    Temat: Re: Neostrada Plus
    Od: " sickboy" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    MarFi <m...@w...pl> napisał(a):

    > Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

    a skąd masz tego newsa?
    na razie jest adsl za 312 zł brutto (512 kbit/128)

  • 3. Data: 2002-06-07 18:47:50
    Od: "Jarek" <k...@w...pl>

    Nie 212 a 319 zl

    http://www.internetdsl.pl

    Użytkownik " sickboy" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:adqoff$g3g$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-06-07 19:23:41
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    > Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

    buahaha od 2 miesiecy to slysze :DDDDD
    AL

  • 5. Data: 2002-06-07 19:23:44
    Od: "Krynix" <k...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie 212 a 319 zl
    >
    > http://www.internetdsl.pl

    Ty piszesz o czym innym - internetdsl to nie to samo co neostrada+ (tamto
    jest dla firm)
    ja sie dowiedzialem ze 200 brutto (infolinia)

    Pozdrawiam
    Krynix

  • 6. Data: 2002-06-07 19:47:16
    Od: "Giewont" <g...@i...pl>

    > Nie 212 a 319 zl
    >
    > http://www.internetdsl.pl

    dsl to nie to samo co neostrada, po wzgledem marketingowym oczywiscie, wiec
    porownywanie tej ceny do ceny ewentualniej ceny nowej neo jest bezsensu

    kto Ci to powiedzial ??? 0 800 102 102 ??:))
    Spekuluja wszyscy, juz bylo kilku takich co sie rozpisywali, ze mu w boku
    ktos powiedzial a w boku byla taka samo plotka jak tutaj.

    Giewont
    gg 243550
    giewont@anty_spam_wytnij_interia.pl
    -------------------

  • 7. Data: 2002-06-08 00:21:31
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "MarFi" <m...@w...pl> wrote in message news:adq7tr$d6t$1@news.tpi.pl...
    > Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

    Nawet jesli bedzie, to jeszcze nie wszystko - ciekawe jak z dostepnoscia
    uslugi. Bo jesli zostanie to na poziomie obecnej Neo, to tragedia. Niedawno
    przypadkiem dowiedzialem sie, ze Neostrady nie ma jeszcze w Poznaniu :)). No
    coz, male miasteczko, ledwo co sie wojewodztwa dorobilo, pewnie i na mapie
    trudno zauwazyc ;). Dobry dowcip ze strony TP. Ale ciekawy jestem, gdzie oni
    w takim razie uruchamiaja te uslugi, skoro Poznan sie nie kwalifikuje...

    tom

  • 8. Data: 2002-06-08 14:53:47
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    MarFi wrote:

    >Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

    muahahahahahhahahahahahaha

    kolejna zmiana w neo ? niemozliwe

    moze sie myle ale takie info pojawiaja sie co miesiac a nawet czesciej
    i mowia ze nowe neo bedzie na poczatku nastepnego miecha...

    nie uwierze dopoki nie zobacze (mojego 2 razy wiekszego transferku)

    pzdr
    m.juda

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 9. Data: 2002-06-08 14:53:50
    Od: "Moon" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    oni
    > w takim razie uruchamiaja te uslugi, skoro Poznan sie nie kwalifikuje...

    Szczecin, Warszawa, Katowice, Kraków, Rybnik tu napewno ciekaw jestem gdzie
    jeszcze ludzie piszcie !!!!!

  • 10. Data: 2002-06-08 15:32:15
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@N...neostrada.pl (Michal Juda) wrote in <adsio2$pkb$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >kolejna zmiana w neo ? niemozliwe

    Nie kolejna, tylko ta ktora tak czy inaczej nastapi - tylko TPSA z nia
    zwleka.

    /ciach.../

    Oj, skroc sygnaturke.

    W.