  • 11. Data: 2002-06-09 08:14:41
    Temat: Re: Neostrada Plus
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Moon" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:adsn5c$rl3$1@news.tpi.pl...

    > Szczecin, Warszawa, Katowice, Kraków, Rybnik tu napewno ciekaw jestem
    gdzie
    > jeszcze ludzie piszcie !!!!!

    O, czyli jest mozliwosc, ze w Poznaniu tez sie pojawi. Do Szczecina nie tak
    daleko, wiec moze kabelki poprowadza - to na pewno ten powod - nie
    okablowali jeszcze Poznania. Ale telefony juz tam sa - sam sprawdzalem :).
    Teraz jak sie ludziom poszczesci, to bedzie Neostrada :). Jednak nadal nie
    moge wpasc na to, jakie sa kryteria kolejnosci uruchamiania uslugi w
    poszczegolnych miastach. Moze maszyna losujaca ? ;)

    tom

  • 12. Data: 2002-06-09 08:15:39
    Od: Artur <s...@w...pl>

    On Sat, 8 Jun 2002 14:53:50 +0000 (UTC), "Moon"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >oni
    >

    >Szczecin, Warszawa, Katowice, Kraków, Rybnik tu napewno ciekaw jestem gdzie

    I to tez tylko w niektorych centralach. Mieszkam w centrum wawy i pani
    z boku na pytanie czy moge zalozyc neo, zrobila dziwna mine jakbym
    prosil o niewiadomo co i stwierdzial, ze sa problemy techniczne i moze
    bedzie ta usluga dostepna w 3, 4 kwartale... sux

    Artur

  • 13. Data: 2002-06-09 15:58:09
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Ja od dawna czekam na SDI (mieszkam w Jozefowie k. Otwocka) i dzisi
    dowiedzialem sie ze SDI nie bede mogl miec.... bo... od 1 lipca rusza u nas
    neostrada (W boku mieli wszelkie papiery... oraz informacje...) powiedzieli
    ze na centrali "juz cos robia". Otwock i jozefow to miasta
    pod-warszawskie... w sumie okolo 60 tys. mieszkancow... czy ktos moze
    potwierdzic ze bedzie u nas Neostrada.. bo po przeczytaniu Waszych postow
    nie chce mi sie wierzyc :(

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 14. Data: 2002-06-09 16:00:52
    Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl>

    "Moon" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    [cut]
    > Ale ciekawy jestem, gdzie
    > oni

    Warszawa-Ochota :-)
    Czekałem tylko 5 dni.

    Saulo

  • 15. Data: 2002-06-10 19:40:58
    Od: "Rollo Tomasi" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam

    > Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

    Dzisiaj w BOKU dowiedziałem się że abonament miesięczny za NEO+ 512 od 1
    lipca wyniesie 299zł + 7% VAT :(
    Instalacja ok.850zł

    rt

  • 16. Data: 2002-06-10 19:41:03
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "MarFi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od 1.VII będzie ta cała nowa Nostrada. 212,93 zł brutto. :-)

    Czytam całą poprzednią korespondencję i widzę, że jest trochę dezinformacji.
    W związku z tym może parę wyjaśnień:

    TP SA w swojej ofercie ma kilka produktów opartych na technologii xDSL:
    1. HDSL - to akurat nie jest w powyższym kręgu zainteresowań
    2. SDI - usługa oparta na urządzeniach Home Internet Solution firmy
    Ericsson. Wg wszelkich zapowiedzi usługa ta ma być kontynuowana / rozwijana
    na obszarach poza dużymi aglomeracjami miejskimi. W dużych miastach ma
    powoli być zastępowana przez ADSL - oczywiście tam gdzie jest dostępne.
    3. NEOSTRADA - usługa udostępniona chyba jakiś rok temu w technologii ADSL w
    9-ciu miastach. http://www.tpsa.pl/biznes/df/dostep_fr/
    4. Transmisja Danych FRAME RELAY/ATM - od 1 kwietnia usługa dostępu do
    POLPAK-T przez ADSL. Szczegóły http://www.tpsa.pl/biznes/df/dostep_fr/.
    Usługa oferowana przez Polpak-T. I panienka w BOK-u chyba miała na myśli tą
    usługę mówiąc, że nie można przejść na SDI.
    5. Dostęp do Internetu DSL - nowa usługa od 1 czerwca dająca nowe ceny i
    przepustowości (512Kb/s, 1Mb/s), stały IP, NAT, Firewall, brak limitu ruchu,
    możliwość udostępniania usługi na zewnątrz, brak możliwości przejścia na SDI
    po obniżonej cenie. Usługa ze względu na cenę dedykowana głównie dla rynku
    SOHO i biznesu. Oczywiście ceny i regulamin dostępne są w internecie
    http://www.tpsa.pl/biznes/df/dsl/.
    6. NEOSTRADA PLUS - prawdopodobnie usługa udostępniona zostanie od 1 lipca,
    dedykowana dla klienta indywidualnego, dynamiczne IP, 512kB/s, możliwość
    przejścia z SDI za 149 zł netto, abonament z umową podpisaną na 12 miesięcy
    179 zł netto.

    Zwróćcie uwagę, że wszystkie nowe usługi oparte są o technologię ADSL i
    rodzaj świadczonej usługi zależy wyłącznie od konfiguracji urządzeń
    dostępowych. Również pragnę zwrócić uwagę, że systemy dostępowe ADSL są
    niezależne od centrali telefonicznej. Są to urządzenia dodatkowe nie mające
    z nią nic wspólnego. Dobrze by było nie mieszać tych wszystkich usług.
    Wszystkie usługi dostępne oczywiście w dotychczasowych aglomeracjach
    miejskich oraz wkrótce dodatkowo w Poznaniu.

    MK

  • 17. Data: 2002-06-11 13:13:49
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > 2. SDI - usługa oparta na urządzeniach Home Internet Solution firmy
    > Ericsson. Wg wszelkich zapowiedzi usługa ta ma być kontynuowana / rozwijana

    Niescislosc - nie tylko firmy Erricson.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 18. Data: 2002-06-11 15:34:40
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@N...poczta.gazeta.pl (Rollo Tomasi) wrote in
    <ae2sjr$lr4$1@news.gazeta.pl>:

    /ciach.../

    >Dzisiaj w BOKU dowiedzia?em si? ?e abonament miesi?czny za NEO+ 512 od 1
    >lipca wyniesie 299z? + 7% VAT :(
    >Instalacja ok.850z?

    Ale mieszacie ...chyba ten Twoj BOK pomylil ta usluge z Internet DSL !

    W.