  • Data: 2012-01-26 10:03:03
    Temat: Re: Neofon a regon
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-01-2012 o 01:34:13 <a...@p...pl> napisał(a):

    > wez na osobe fizyczna a pieniadze wyciagaj z wlasnej kieszeni. Innego
    > wyjscia nie ma. A co chcesz osiagnac? Ile chcesz dzwonic?

    Tak niestety bede musial zrobic.

    > Voip dla firm mozesz wziac u innych operatorow np. Freeconet.
    >
    > Jezeli wzialbys Neofon z abo za 50 zl (nielimitowane na stacjonarne)
    > to lepiej zaplacic z wlasnej kieszeni 50 zl brutto niz placic wieksze
    > rachunki na firme.

    Za 50zl, to nie musialbym migrowac z obecnego planu ;) Zalezy mi glownie
    na dobrej jakosci i jak najmniejszym abo. Oferta Neofonu mi nawet pasuje,
    pomimo, ze podobno sa jeszcze tansi, aczolwiek jakos nie mam przekonania
    do jakosci tych tanszych :)

    Osiagnac chcialem wszystko na jednej fakturze/rachunku. Bo w sumie 5zl bez
    braku odliczenia to nie dramat. :)

    Swoja droga, to dziwi mnie polityka tej firmy. TV Sat niedostepna dla firm
    (w c+ i n mozna umowe na regon), voip niedostepny dla firm (inne firmy nie
    robia z tego problemu), plan DoMowy niedostepny dla firm (Neostrada dla
    regonowcow jednakze jest sprzedawana, pomimo posiadania w ofercie iDSL).
    Brak mozliwosci platnosci kartami platniczymi (bo klienci tego podobno nie
    potrzebuja...).

    A podobno ta firma sie zmienila ;)

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.