  • Data: 2012-01-25 00:34:13
    Temat: Re: Neofon a regon
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Jan 2012 00:53:27 +0100, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia> wrote:

    >Witam,
    >
    >Chcialbym przeniesc obecny nr tel. do Neofon, jednakze nr ten jest na
    >firme. TP twierdzi, ze nie swiadczy uslugi Neofon dla "regonowcow".
    >Jest jakas szansa, by jednak zmusic TP, by miec ten nr w Neofon na koncie
    >firmowym, lacznie z innymi uslugami?
    >
    >Dziwi mnie to o tyle, ze Neostrada jest sprzedawana dla firm, a plany
    >telefoniczne domowe, uslugi telewizyjne, tudziez wspomniany Neofon, TP nie
    >chce sprzedawac firmom.

    wez na osobe fizyczna a pieniadze wyciagaj z wlasnej kieszeni. Innego
    wyjscia nie ma. A co chcesz osiagnac? Ile chcesz dzwonic?

    Voip dla firm mozesz wziac u innych operatorow np. Freeconet.

    Jezeli wzialbys Neofon z abo za 50 zl (nielimitowane na stacjonarne)
    to lepiej zaplacic z wlasnej kieszeni 50 zl brutto niz placic wieksze
    rachunki na firme.

    --
    ThinkXtra