  • Data: 2010-06-18 08:15:29
    Temat: Re: Neofon TP - przenaszalnosc z PSTN/ISDN
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jun 2010 22:36:02 +0200, Przemysław Kowalik

    >No a co powinno się stać z numerem geograficznym przeniesionym do 399?

    Witam,

    nie chodzilo mi o przeniesienie numeru do strefy 399 tylko
    przeniesienie numeru z uslugi pstn na voip (neofon TP).

    A ciekawe jest jeszcze to, ze jak chcesz podpisac umowe na neofon tp
    (usluga geograficzna), to:

    1. pytaja o adres instalacji (i nie da sie podac np. Berlin Haffenstr
    xxx)
    2. pytaja o numer telefoniczny do kontaktu (a jak nie mam komorki to
    co)?

    --
    ThinkXtra