  • Data: 2010-06-17 20:42:34
    Temat: Re: Neofon TP - przenaszalnosc z PSTN/ISDN
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-17 22:36, Przemysław Kowalik pisze:

    > No a co powinno się stać z numerem geograficznym przeniesionym do 399?
    > Co prawda ze stacjonarnych powinna być wszędzie stawka lokalna, ale za
    > to np. z Plusa nie dałoby się dodzwonić w ogóle, a gdyby się jednak
    > dało, to za 60 gr/min.
    > http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_promocj
    e/dla_obecnych_klientow/polaczenia_na_numery_039/

    W przypadku number portability w sieci stacjonarnej, problem stawek
    terminacji jest bardziej skomplikowany, niż się wydaje. Podstawowa
    stawka jest równa stawce operatora-donora, a biorca płaci donorowi za
    przekazanie połączenia.

    > Chyba nie warto zostawać bohaterem ;-)?

    ja od 5 dni jestem bohaterem przenoszenia numeru tepsianego, dotychczas
    przebywającego u altopa, do voipa w Ipfonie. Jak na razie odnoszę
    wrażenie, że Ipfon umarł, bo nikt - za wyjątkiem automatów - nie
    odpowiada za maile.