  • Data: 2003-12-17 18:58:56
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on 17 Dec 2003 19:49:30 +0100,
    M4KaBrA <m...@o...pl> screamed:
    > Dobra zamiast na wzajem sie obwiniac, może mi pomożecie znaleźć jakies
    > rozwiazanie tego prblemu (może jakies proxy, lub coś co przekierowuje
    > połaczenie, ale nie tylko HTTP i FTP ale działało by równiez w grze Counter-
    > Strike :P (porty 27000 do 30000 ) ) 2 sprawa jest taka, czy wiecie, że TPsa
    > ogranicza dostęp do sieci MAN ?? W dzien w godzinach od około 12:00 do 2#:00
    > pimngi do tych sieci, przekraczaja 300 dla abonentów TPsa tymczasem TOYa i inne
    > sieci maja pingi 20-30 w tym samym czasie. Wszystko jest opisane na stronce
> [...]

    TP każe sobie płacić za przyjemność posiadania z nią styku.
    Stąd te ograniczenia.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE