  • Data: 2003-12-18 12:58:18
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam,

    >zagraniczne
    >klasa 83
    >
    >Rany boskie, a jak niby adresy moga otwierac sie "po nazwie" ?
    >Czy Ty wogole wiesz jak dziala DNS i co to jest TCP/IP ? :)

    >Dlaczego chrzanisz ze jestes pracownikiem tpsa ("tej firmie") ?
    >pozdr.

    wiem duzo lepiej od Ciebie. wiesz ja nie jestem pseudoinformaykiem, ktory mowi
    slangiem tylko po to, aby nikt nie mogl go zrozumiec, to podobno taka Wasza
    cecha, poczytaj dowcipy, ja mowie tak, aby nawet laik zrozumial, no coz moze
    nie naleze do zaszczytnego grona informatykow, ale tym gorzej dla nich:))
    zartuje oczywiscie
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl