  • 31. Data: 2003-12-17 20:41:41
    Temat: Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Wed, 17 Dec 2003, Samotnik wrote:

    > W innym, fajniejszym niż nasz kraju ;), byłby inny producent, który za taką
    > samą lub podobną cenę sprzedawałby podobnej klasy samochody, dając w dodatku
    > gwarancję, że jeśli kolor jego samochodu nie będzie się podobał na większej
    > liczbie rogatek, to sam to jakoś załatwi, a w najgorszym razie kupi za własną

    Załatwi? Sprawdziłem ze Szwecji, Danii i z USA, dostaję się na Neostradę
    83.30/16 przez Opentransita lub Telię bez problemu. Dostaję się także
    z Tepsy ;), LubMAN-u i Futuro.
    I teraz co, tropić pierdyliard nieosiągalnych hostów i badać, czy przypadkiem
    dany host nie jest niedostępny z powodu jego niedorobionego firewalla?
    Mission Impossible, dla skuteczności lepiej podczepić się z takim newsem pod
    efekt Slashdota.

    > kasę farbę i przemaluje samochody.

    Nonsens, wszystkie kolory farby na świecie praktycznie się skończyły, jak
    ktoś robi większe zakupy, to dostaje tylko farbę niedojebano-cytrynową.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 32. Data: 2003-12-17 22:42:37
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Wed, 17 Dec 2003 10:16:37 +0100, Adam Durok
    <a...@f...com.pl> wrote:

    > na grupie alt.pl.neostrada duzo sie o tym mowi - i dodatkowo
    > www.yahoo.com tez nie dziala - chyba jest to podstawa do reklamacji
    > skoro nie dziala mi jeden z najwiekszych portali na swiecie.

    Nie jest. Nie działa nie z winy Twojego dostawcy. Zresztą czy
    umowa zapewnia dostęp do każdego miejsca na ziemi?

    r.
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST Sygnaturka do wynajęcia od zaraz

  • 33. Data: 2003-12-17 22:49:29
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On 17 Dec 2003 10:43:29 GMT, Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>
    wrote:

    > Jakbym kupił auto i okazało się, że wobec braku homologacji nie mogę nim
    > wjechać na autostradę o czym sprzedawca mnie nie uprzedził to reklamowałbym
    > auto jako "niezgodność z umową" zgodnie z tzw. ustawą konsumencką.

    Tylko to nie jest auto niezgodne z homologacją, tylko moje
    widzimisie, że nie wpuszczam na podwórko aut spełniających normę
    EuroIV, bo ekofaszyzm mam w ciężkim poważaniu Eurofafnaście
    obwiniam za śmierć performance carów i Homologation Specials.
    Nadal uważasz, że winien jest producent auta?

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2003-12-17 22:51:56
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > obwiniam za śmierć performance carów i Homologation Specials.
    > Nadal uważasz, że winien jest producent auta?
    Gdyby takich ekofaszystów było dużo to zmieniłbym auto na takie jakie oni
    akceptuja a pozostali producenci aut zaczeli by bankrutowac(no chyba ze tez
    zaczeli by produkowac auta spełniające norme EuroIV).

    Pozdr.

  • 35. Data: 2003-12-17 22:58:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <s...@s...plukwa.net>, Robert Rędziak wrote:

    > Nie jest. Nie działa nie z winy Twojego dostawcy. Zresztą czy
    > umowa zapewnia dostęp do każdego miejsca na ziemi?

    Tak sobie czytam i czytam tę dyskusję i nasuwa mi się jedno skojarzenie.
    Kupiłem kiedyś w Makro kiełbasę. Niestety nadawała się conajwyżej do
    wbijania gwoździ, ale na pewno nie do jedzenia. Poszedłem do kierowniczki w
    Makro i pokazuję jej tę kiełbasę, a ona na to "No i po co pan to kupił,
    przecież to się nie nadaje...".

    Faktycznie, w umowie nie było nic o nadawaniu się do jedzenia, nawet umowy
    nie było.

    Dobranoc. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 36. Data: 2003-12-18 09:49:13
    Od: "Shark" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz"
    > Zeby odblokowal na firewallu przynajmniej klase 83/11 ktora dostala TPSA:)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl

    Adamie a co znaczy ta jedenastka po 83?

    Pozdrawiam Shark

  • 37. Data: 2003-12-18 11:09:37
    Od: Maciej Anczura <s...@i...edu.pl>

    Shark wrote:

    > Adamie a co znaczy ta jedenastka po 83?

    W dużym skrócie - określa zakres tej sieci.

    http://junior.apk.net/~rbb/netcalc/ (subnet bits)

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

  • 38. Data: 2003-12-19 08:12:57
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Łukasz Bromirski wrote:

    > Bzdura.

    Masz coś więcej do powiedzenia czy tylko chciałeś sobie ulżyć? -)

    PS Radzę zapoznać się z przepisami, czy one są sensowne same w sobie czy nie
    to jest zupełnie inna sprawa.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 39. Data: 2003-12-19 08:18:36
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam wrote:
    > widze ze jestes bardzo klotliwy i masz za duzo wolnego czasu

    Pracujesz w TPI lub TPSA, że takie żale wylewasz na grupę?
    Wybacz, ale jako klient znam swoje prawa (w przeciwności do chyba 80%
    sprzedawców w Polsce) i je egzekwuję bynajmniej z nikim się nie kłócąc.

    > nie prosciej byloby napisac maila (to taki srodek zastepczy) ze sory, ale
    > nadajesz z takiej klasy adresowej i jestes wycinany ... zreszta to powinna
    > zrobic tez tepsa, wystarczyloby podzwonic troche ...

    Tak, pracujesz w TPSA bo inaczej takich bzdur byś nie napisał. -(

    > a to ze dostali akurat taka klase adresowa to naprawde nie ich wina, taka
    > akurat byla "nastepna" w kolejce ciekaw jestem czy bedzie podobna dyskusja
    > czy wyzywanie gdy np. nastepne polpaki dostana nowa klase albo jakikolwiek
    > inny operator, tez dostanie po glowie ze RIPE mu takie przyznal i ze nie
    > wszyscy zdazyli przestawic firewalle ?

    Ja tylko zwracam uwagę, że sprzedaż kulawej usługi bez powiadomienia klienta o
    tej kulawości rodzi bardzo konkretne skutki prawne. Klienta _zupełnie nie
    interesuje_ z czyjej winy sprzedawany produkt posiada wady, ma pełne prawo
    siąść ze sprzedawcą i wspólnie zapłakać nad losem ISP tak źle potraktowanym
    przez RIPE a następnie wręczyć reklamację -)

  • 40. Data: 2003-12-19 08:21:09
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Robert Rędziak wrote:

> [...]
    > obwiniam za śmierć performance carów i Homologation Specials.
    > Nadal uważasz, że winien jest producent auta?

    Błąd sprzedawcy polega na tym, że _nie informuje_ o wadzie.