  • 1. Data: 2002-12-30 15:05:37
    Temat: Neo+ i gest tepsy :-)
    Od: Remigiusz Swic <r...@...pl>

    Witam,

    Wlasnie wchodzac do domu zobaczylem w swojej skrzynce pismo od TPSA dot.
    uslugi Neo+. Ogolnie pismo traktujace o awariach tej uslugi, pelne
    przeprosin, zyczen swiatecznych :-). Co mnie zadziwilo, bo chyba nigdy
    mi sie to nie zdarzylo, zostalem poinformowany o zrekompensowaniu
    zaistnialych niedogodnosci, po przez obnizenie w styczniu 2003 roku
    kwoty abonamentu o 50% za Neo+. Wiem, ze jedna jaskolka wiosny nie
    czyni, ale moze idzie ku lepszemu (chociaz, moze naiwny jestem... :-)).

    Wracajac do awaryjnosci tej uslugi, to prawdziwy armageddon byl na
    poczatku grudnia (przestoje po 10 godzin co drugi dzien), ale czytajac
    posty na polipie to i tak wydaje mi sie, ze jestem szczesciarzem.
    Ostatnio, tzn. od dwoch tygodni, zdarzylo mi sie jedynie 15 min. przerwy
    (tylko raz!!!) w dostawie I-net'u.

    --
    Pozdrawiam,
    Remigiusz Swic

  • 2. Data: 2002-12-30 19:25:41
    Temat: Re: Neo+ i gest tepsy :-)
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...gazeta.pl>

    Remigiusz Swic <r...@...pl> pisze:

> [...]
    > posty na polipie to i tak wydaje mi sie, ze jestem szczesciarzem.
    > Ostatnio, tzn. od dwoch tygodni, zdarzylo mi sie jedynie 15 min. przerwy

    To akurat mogę potwierdzić - od dwóch tygodni miałem tylko jedną,
    niezbyt długą awarię.
    Ciekawe, czy i mnie przyślą jakiś prezent... ;)

    --
    Jarek Zgoda
    http://www.zgoda.biz/

  • 3. Data: 2002-12-30 20:58:47
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Jarek Zgoda" <j...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, czy i mnie przyślą jakiś prezent... ;)

    Jesli jestes uzytkownikiem Neo+ i juz od conajmniej listopada to
    napewno przysla, bo wszytkim przysylaja. Jak nie w styczniu to najdalej
    w lutym bedziesz mial obnizke o 50% abonamentu.

    Lepton

  • 4. Data: 2002-12-30 20:59:01
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Remigiusz Swic <r...@...pl> wrote in news:aupn5v$eke$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > kwoty abonamentu o 50% za Neo+. Wiem, ze jedna jaskolka wiosny nie
    > czyni, ale moze idzie ku lepszemu (chociaz, moze naiwny jestem... :-)).

    Zastanawia mnie ile mi policza za Neo. W styczniu mialem miec obnizony abonament o
    kilkadziesiat zl (bezpodstawne odlaczenie na 8 dni) i do tego jeszcze to 50%...
    Zdziwie
    sie, jesli policza to poprawnie i na moja korzysc :-)

> [...]
    > Ostatnio, tzn. od dwoch tygodni, zdarzylo mi sie jedynie 15 min.
    > przerwy (tylko raz!!!) w dostawie I-net'u.

    Mam to samo, tzn. ostatnie dwa tygodnie byly wyjatkowo spokojne ...co ciekawe, router

    uslugowy przestal mnie rozlaczac co 24h i odtad moj rekord to polaczenie trwajace 3
    doby :-) Dzisiaj niestety kilka razy bylem rozlaczany... (W-wa), modem tracil
    synchronzacje.

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-12-31 07:54:46
    Od: Remigiusz Swic <r...@...pl>

    Witam,

    Wojciech Skrzypinski wrote:
> [...]
    Zdziwie
    > sie, jesli policza to poprawnie i na moja korzysc :-)
    Jeżeli tak to proponuję dobrego browara wypić :-).

> [...]

    > doby :-) Dzisiaj niestety kilka razy bylem rozlaczany... (W-wa), modem tracil
    3 dni - cieńko :-). Mój rekord to 6 dni (ale po tym był pad na jakieś 4
    godzinki :-)). Z synchronizacją modemu nigdy nie miałem problemu (co za
    rym :-)). Tak dla ścisłości to posiadam model Cell-Pipe Lucenta (fajnie
    buczy :-)).

    --
    Pozdrawiam,
    Remgiusz Swic

  • 6. Data: 2002-12-31 07:55:00
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:Xns92F4DC70B6B3EWWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..

    > Zastanawia mnie ile mi policza za Neo. W styczniu mialem miec
    obnizony abonament o
    > kilkadziesiat zl (bezpodstawne odlaczenie na 8 dni) i do tego jeszcze
    to 50%... Zdziwie

    Dlaczego bezpodstawnie ? Jezeli Neo+ nie miales przylaczonego 1 dnia
    miesiaca, tylko 8 dni wczesniej to za uzytkowanie o 8 dni dluzej
    placisz za nie zgodnie po 1/30 ceny abonamentu za kazdy dzien i to
    otrzymasz w korekcie.

    Lepton

  • 7. Data: 2003-01-01 15:15:20
    Od: "nothin" <n...@n...pl>

    [ciah]
> [...]
    trwajace 3
    > doby :-) Dzisiaj niestety kilka razy bylem rozlaczany... (W-wa), modem
    [ciah]
    no to jestem troche lepszy - polaczenie trwalo 13 dni.

    Gest tepsy? Oby wiecej takich.
    Pozdrawiam i szczesliwego nowego roku.

    ike

    --
    zly delimiter, zla sygnaturka, zly Windows
    (nie chce mi sie tlumaczyc dlaczego i po co)

  • 8. Data: 2003-01-01 15:16:22
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> wrote in news:auqgtg$ghi$1
    @news.tpi.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > miesiaca, tylko 8 dni wczesniej to za uzytkowanie o 8 dni dluzej
    > placisz za nie zgodnie po 1/30 ceny abonamentu za kazdy dzien i to

    Nie o to chodzi. Jestem jednym z pierwszych abonentow Neo Plus, a w
    listopadzie/grudniu zostalem odlaczony na 8 dni, gdyz ktos w TPSA (4 m-ce po
    instalacji)
    w wyniku smietnika w dokumentach uznal, ze nie ma takiego abonenta jak ja i wypial
    mnie z portu. Pisalem o tym wczesniej na grupie, obcowanie z infolinia to
    wspomnienie,
    do ktorego nie chce wracac....

    Wojtek

  • 9. Data: 2003-01-06 18:32:41
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 Remigiusz Swic wrote:

    > Wiem, ze jedna jaskolka wiosny nie
    > (chociaz, moze naiwny jestem... :-)).

    Jesteś ;-))

    > i tak wydaje mi sie, ze jestem szczesciarzem.
    > Ostatnio, tzn. od dwoch tygodni, zdarzylo mi sie jedynie 15 min. przerwy
    > (tylko raz!!!) w dostawie I-net'u.

    Wow! Faktycznie jesteś, u mnie grudniowy przestój był ca 40%

    Pozdrawiam - Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 2.0.0.0 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/

  • 10. Data: 2003-01-07 07:17:38
    Od: "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl>

    a na dsl nie daja obnizki? :( chcialem byc uczciwy i wzialem dsl zamiast
    neo+ bo niby neo nie mozna dzielic...dziala tak samo a widze ze za to nei
    dostane obnizki...ehh