    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neo+ i gest tepsy :-)
    Date: Mon, 30 Dec 2002 20:59:01 +0000 (UTC)

    Remigiusz Swic <r...@...pl> wrote in news:aupn5v$eke$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Co mnie zadziwilo, bo chyba nigdy
    > mi sie to nie zdarzylo, zostalem poinformowany o zrekompensowaniu
    > zaistnialych niedogodnosci, po przez obnizenie w styczniu 2003 roku
    > kwoty abonamentu o 50% za Neo+. Wiem, ze jedna jaskolka wiosny nie
    > czyni, ale moze idzie ku lepszemu (chociaz, moze naiwny jestem... :-)).

    Zastanawia mnie ile mi policza za Neo. W styczniu mialem miec obnizony abonament o
    kilkadziesiat zl (bezpodstawne odlaczenie na 8 dni) i do tego jeszcze to 50%...
    Zdziwie
    sie, jesli policza to poprawnie i na moja korzysc :-)

    > Wracajac do awaryjnosci tej uslugi, to prawdziwy armageddon byl na
    > poczatku grudnia (przestoje po 10 godzin co drugi dzien), ale czytajac
    > posty na polipie to i tak wydaje mi sie, ze jestem szczesciarzem.
    > Ostatnio, tzn. od dwoch tygodni, zdarzylo mi sie jedynie 15 min.
    > przerwy (tylko raz!!!) w dostawie I-net'u.

    Mam to samo, tzn. ostatnie dwa tygodnie byly wyjatkowo spokojne ...co ciekawe, router

    uslugowy przestal mnie rozlaczac co 24h i odtad moj rekord to polaczenie trwajace 3
    doby :-) Dzisiaj niestety kilka razy bylem rozlaczany... (W-wa), modem tracil
    synchronzacje.

    Wojtek