  • 1. Data: 2002-10-25 12:17:21
    Temat: Neo+DSL
    Od: "Pamir" <p...@p...onet.pl>

    Jak to jest z dostepnoscia Neo+ i DSLa. Czy jezeli spelnione sa warunki
    techniczne do instalacji Neo+ to czy jednoczesnie jest mozliwosc
    zainstalowania DSL (w koncu to ta sama technologia) Bo jak sprawdzam
    dostepnosc tych uslog przez strony TPSY to okazuje sie ze moge dostac tylko
    Neo+.
    Pozdrawiam
    Pamir

  • 2. Data: 2002-10-26 09:08:59
    Temat: Re: Neo+DSL
    Od: Tomasz Slaski <t...@a...pl>

    Pamir wrote:
> [...]
    > zainstalowania DSL (w koncu to ta sama technologia) Bo jak sprawdzam
    > dostepnosc tych uslog przez strony TPSY to okazuje sie ze moge dostac tylko

    Zacytuję odpowiedz jaką otrzymałem od bardzo dobrze poinformowanej osoby:

    <cytat>
    "Przyjmij, że to co na stronach neostrada.pl to prawda. Baza jest
    aktualizowana bezpośrednio z baz zasobów TP. Natomiast
    stronami www.internetdsl.pl zajmuje się POLPAK i ma w dupie
    aktualizację."
    </cytat>

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 3. Data: 2002-10-27 07:57:05
    Od: "Piotr Drewnik" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Przyjmij, że to co na stronach neostrada.pl to prawda. Baza jest
    > aktualizowana bezpośrednio z baz zasobów TP. "

    Ale i tak nie ma co sie sugerowac tym co jest napisanie na stronie. W moim
    przypadku na stronie bylo co innego, a pani w BOKu powiedziala co innego, i
    to w dodatku prawde.
    Wiec....

    --
    pozdrawiam
    piotr.drewnik

  • 4. Data: 2002-10-27 07:57:57
    Od: "mayo" <r...@w...pl>

> [...]
    > "Przyjmij, że to co na stronach neostrada.pl to prawda. Baza jest
    > aktualizowana bezpośrednio z baz zasobów TP. Natomiast

    Nie do końca jest to prawdą - w moim przypadku neostrada.pl pokazuje
    możliwość, internetdsl.pl mówi że nie ma i to on ma rację - panienka z info
    neostrady przyznała, że musieli zrobić błąd na stronie.

    Mayo

  • 5. Data: 2002-10-27 19:57:29
    Od: "Michał S." <s...@p...pl>

    "Tomasz Slaski" <t...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > "Przyjmij, że to co na stronach neostrada.pl to prawda. Baza jest
    > aktualizowana bezpośrednio z baz zasobów TP. Natomiast
    Witam,
    Najlepiej jest zadzwonić do BOKu bo tam są najbardziej aktualne informacje
    na temat dostępności.
    Neostrada + 0 800 102 102
    Internet DSL 0 800 120 810
    Pozdrawiam,
    Michał.

  • 6. Data: 2002-10-28 08:43:40
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > zainstalowania DSL (w koncu to ta sama technologia) Bo jak sprawdzam
    > dostepnosc tych uslog przez strony TPSY to okazuje sie ze moge dostac
    Jeżeli rzeczywiście są techniczne możliwości zainstalowania Neostrady+, to
    są też Internet DSL. Ale techniczne możliwości instalacji Neostrady+ musi
    potwierdzić infolinia Neostrady.

    Tak twierdzą szefowie Neostrady. Jak personel będzie twierdził coś innego
    proszę o dokładne info na priv.

    Marcin Bójko
    b...@p...gazeta.pl