  • Data: 2011-04-20 09:11:34
    Temat: Re: Nedzarze swiata.
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego więc piszesz na polską grupę (tzn. tak jak ten
    > troll Pszemol ze Stanów). Tam nie chcą Cię czytać?

    Bez większego ryzyka można przyjąć, że skoro ta łajza nie
    potrafi dobrze po polsku pisać, to pewnie i po angielsku zna
    tylko parę słów ;-). Poza tym co on może napisać, nawet
    gdyby znał tych słów więcej? Tu może sobie wycierać gębę
    Polską, Polakami, a tam? Tam jest biedną łazęgą z jakiegoś
    biednego, zamorskiego kraiku. Mam takich paru w rodzinie.
    Wyjechali do Niemiec w 80-tych latach. Wielkie paniska
    zgrywali, jak tu na wakacje przyjeżdżali to za 100 DM bawili
    się cały tydzień ;-). O sobie i swoim życiu niewiele mówili,
    bo po latach okazało się że nie było o czym ;-))). Do dziś
    pracują: ona jako salowa w szpitalu, on jakiś cieć na
    budowie. Mieszkają w ichnich TBS, ledwo wiążą koniec z
    końcem. A że teraz realia troszeczkę się zmieniły to spora
    część rodziny tutaj zarabia więcej niż oni tam ;-))). W tym
    swoim "raju wymarzonym" ;-)))