    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Date: Wed, 19 Jan 2011 11:11:56 +0100

    W dniu 2011-01-19 07:34, Jakub Jewuła pisze:

    > Gdybym jezdzil czesto kupilbym licencje AM EU.
    >
    > Jade na dwa tygodnie i nastepny raz pewnie za rok
    > o ile wogole - akurat licencja sie skonczy...
    >
    > Poza wszystkim AM traktuje legalnych klientow w sposob
    > skandaliczny - sami wprost zachecaja do piractwa.
    > Mam legalna AM PL, z tym ze nie aktualizowana ostatnio -
    > nie potrzebowalem. Gdybym teraz zrobil upgrade do EU to
    > licencja bedzie wazna tylko ...miesiac!
    > To sie nazywa dbanie o klienta...

    Mercedes też zachęca do kradzieży, przecież to bzdura ile te samochody
    kosztują. A benzyna, toż to dopiero zmuszanie do przestępstwa.

    Kupując licencję, masz dostęp do nowszych wersji oprogramowania, zmiany
    są zauważalne, mapy IMHO bardzo dobre. Do tego mnóstwo dodatkowych
    informacji, naprawdę niezła baza POI, bardzo przydatne nie tylko w
    drodze ale także podczas zwiedzania miasta, przewodnik praktycznie zbędny.

    Tak nawiasem, narzekasz, że licencja ważna tylko na miesiąc, ale
    przecież potrzebujesz na miesiąc:)

    > Przy takim podejsciu zaczynam sie zastanawiac czy nie isc
    > na gielde i kupic pirata, choc normalnie nie uzywam...

    Tak bym chciał BMW 6, ale przy takich cenach, zastanawiam się czy komuś
    nie podprowadzić. Choć normalnie dałbym rade na najtańszym Koreańczyku.

    A.