  • 71. Data: 2017-07-30 13:21:53
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-29 o 23:16, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > automatycznie pomiędzy. Osobiście nie korzystam z map OFFLINE. Za 30zł
    > abonamentu w Play, mam 3G netu i darmowe do wszystkich i całkowicie mi
    > to wystarcza nawet w przypadku Ingress (gra) która jest grą opartą
    > właśnie na GPS i geolokacji, którą używam codziennie a ta oparta jest o
    > mapy Google.

    > Nie sprawdzałem. Mam limit 3G i pomimo używania poczty, stron www,
    > monitoringu (podglądy kamer) gry, nawigacja i nawet okazjonalne
    > udostępnianie dla kogoś, nigdy mi netu nie zabrakło a zużycie dla
    > całości to ok 2G/mies (przynajmniej tak licznik podaje).

    Dziękuję jeszcze raz. Ja mam transferu 5 GB, ale sporo zjadaja mi inne
    sprawy.
    Telefon mam dość wypasiony, więc z uruchamianiem kilku aplikacji nie
    powinienem mieć kłopotu. Czekam na uaktualnienie do nowego Androida (7
    albo 8) oraz MIUI 9.
    T.

  • 72. Data: 2017-07-30 22:34:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > ..
    > Ponadto ciągle zapominasz że WinCE to taki DOS z graficzną nakładką.
    > Android ma możliwość obsługi kilku aplikacji NARAZ (w tym samym czasie),
    > przełączalnych pomiędzy sobą i nie kłócą sie o dostęp do odbiornika GPS,
    > BT itp. Android jest wielozadaniowy i tutaj jest masakryczna przewaga
    > nad WinCE.
    > ---
    > Pierdoły do kwadratu. WinCE oczywiście jest wielozadaniowym systemem.
    > Nic do tego nie ma GPS. Zwykłe urządzenie. Kiedyś było tylko mapowane na
    > port szeregowy, w Windows Mobile API jest.

    To ile aplikacji naraz może mieć dostęp w WinCE do modułu GPS?
    ---
    Jakie to ma znaczenie ?

  • 73. Data: 2017-07-30 22:53:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-30 o 22:34, re pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > To ile aplikacji naraz może mieć dostęp w WinCE do modułu GPS?
    > ---
    > Jakie to ma znaczenie ?

    Udajesz debila? Wyżej masz napisane. Albo nie umiesz czytać albo jesteś
    ślepy albo... Rozmowa tyczy sytuacji, gdzie w Androidzie można uruchomić
    w tym samym czasie kilka aplikacji, które korzystają z GPS (Yanosik, GM,
    AM, #cokolwiek, #cokolwiek) pod WinCE nie nie ma takiej możliwości.
    Tylko jedna aplikacja. Inna sprawa, że mylisz wyżej WinCE z Windows
    Mobile. Pochuj mieszasz pojęcia?

    --
    LordBluzg(R)

  • 74. Data: 2017-07-30 23:43:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > To ile aplikacji naraz może mieć dostęp w WinCE do modułu GPS?
    > ---
    > Jakie to ma znaczenie ?

    Udajesz debila?
    ---
    Idź stąd

[...]
    Jeszcze raz. Pieprzysz zwykłe brednie o systemie Windows CE. To nie jest
    żadna nakładka na DOS. Normalny wielozadaniowy system operacyjny na dodatek
    z ambicjami systemu czasu rzeczywistego. Windows Mobile ma taki związek z
    CE, że wziął się właśnie z CE. I w obu systemach zastosowano ten sam
    sterownik GPS Intermediate Driver, który umożliwia współdzielenie GPSa przez
    wiele aplikacji.

  • 75. Data: 2017-07-31 09:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >uruchomić w tym samym czasie kilka aplikacji, które korzystają z GPS
    >(Yanosik, GM, AM, #cokolwiek, #cokolwiek) pod WinCE nie nie ma takiej

    Co wynika z przyjetego podejscia w systemie.

    Chwila pomyslunku i google znajduje
    http://gpsmeter.com/index.php?page=portsplitter
    I co - da sie ?

    >Inna sprawa, że mylisz wyżej WinCE z Windows Mobile. Pochuj mieszasz
    >pojęcia?

    Spytaj MS.
    One sa/byly powiazane, WM korzysta z kernela WinCE, nakladka taka :-)

    J.

  • 76. Data: 2017-07-31 14:28:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    No to pojechałem z GM i uruchomionym w tle Ryśkiem - niestety nie
    umiałem umieścić na ekranie GM ograniczeń z Ryśka. Jak to zrobić?

    Ps. GM wskazało mi drogę dłuższą kilometrowo jako krótszą w czasie. Co
    ciekawe na tej krótszej jest więcej swiateł, więc i czas jazdy powinien
    być dłuższy... Chyba algorytm nie do końca tam działa.
    T.

  • 77. Data: 2017-07-31 14:45:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 14:28:15 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Ps. GM wskazało mi drogę dłuższą kilometrowo jako krótszą w czasie. Co
    > ciekawe na tej krótszej jest więcej swiateł, więc i czas jazdy powinien
    > być dłuższy... Chyba algorytm nie do końca tam działa.

    Z zasady omijam takie wynalazki ale wczoraj z nudów zainstalowałem i potestowałem GM
    Wyjazd nad morze- okolica doskonale mi znana ale odpaliłem Google
    2 km od mojego domu od ok 2 miesięcy droga jest zamknięta bo rondo robią i jest
    oficjalny objazd sporo dookoła.
    Miejscowi omijają to miejsce przejeżdżając przez osiedle domów więc drogi nie
    nadrabiają.
    Mapy Google nie wiedza że jest budowa ronda i kierują tam kierowców- widać to po
    rejestracjach- zawracają tam sami przyjezdni którzy zaufali Google a nie patrzyli na
    tabliczki o objazdach
    Jedziemy dalej- 5km przed nadmorską miejscowością robią drogę i teraz są tam korki na
    godzinę, dwie.
    Jako tubylec znam kilka objazdów przez okoliczne wiochy ale Google kierowało mnie
    główną drogą pokazując ze korek 10min. Co było totalną nieprawdą bo w tym czasie
    korek był już na godzinę a ok południa wydłużył się do 2 godzin. Tak- ok 6km dwie
    godziny.
    Jechałem bocznymi drogami nadrabiając ok 8 km ale omijając korek a Google Maps
    uparcie kierowało mnie na główną drogę żebym stał w tym korku
    Po 3 godzinach znudziło nam się leżenie na plaży więc postanowiliśmy wracać
    Z ciekawości dzwonię do kumpla który busami jeździ i w związku z tym musi główną
    trasa(nie może wiochami bo linia regularna)
    Pytam jak tam na głównej trasie- mówi korek na wyjeździe na 1,5godz z racji robót
    drogowych.
    Odpalam Google i gdzie mnie kieruje? Na ten korek. A przez okoliczne wiochy bardzo
    przyzwoita droga i tylko 8 km dalej.
    Załapało dopiero po ok 6km i przestało kierować na drogę główną a zaczęło prowadzić
    bokami
    Ze dwa lata temu jak mnie Gogole w Niemczech wyprowadziło nie wiadomo gdzie to
    przestałem z tego korzystać. Teraz w ramach testu odpaliłem i znowu lipa
    Zamknięta 2 miesiące droga a GM nic o tym nie wie. Korek na 1-2godz a GM pokazuje
    10min;)

  • 78. Data: 2017-07-31 15:39:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Co ciekawe na tej krótszej jest więcej swiateł, więc i czas jazdy
    >powinien być dłuższy... Chyba algorytm nie do końca tam działa.

    Czy dobry algorytm maja to nie wiem, ale jak najbardziej droga dluzsza
    moze byc szybsza.
    I niekoniecznie to od ilosci swiatel zalezy.

    Ale taki janosik w miescie to sie nie sprawdza z czasami dojazdu,
    liczy chyba jakby swiatel nie bylo ...

    J.

  • 79. Data: 2017-07-31 16:05:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 14:28, T. pisze:
    > No to pojechałem z GM i uruchomionym w tle Ryśkiem - niestety nie
    > umiałem umieścić na ekranie GM ograniczeń z Ryśka. Jak to zrobić?

    Przesunąć "pływającą ikonę" Ryśka w lewy dolny narożnik.

    > Ps. GM wskazało mi drogę dłuższą kilometrowo jako krótszą w czasie. Co
    > ciekawe na tej krótszej jest więcej swiateł, więc i czas jazdy powinien
    > być dłuższy... Chyba algorytm nie do końca tam działa.

    GM wylicza trasę w oparciu o traffic. Mi dzisiaj zaoszczędziło z 2-3
    godziny bo powiadomiło o wypadku i korku. Nawet nie miałem uruchomionej
    aplikacji. Mam włączoną opcję powiadomień. Gdybym dostał powiadomienie
    parę kilometrów dalej to pozamiatane bo nie ma specjalnie możliwości
    zawrócenia a tak, mogłem pojechać objazdem.
    --
    LordBluzg(R)

  • 80. Data: 2017-07-31 16:20:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-31 o 09:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Co wynika z przyjetego podejscia w systemie.
    >
    > Chwila pomyslunku i google znajduje
    > http://gpsmeter.com/index.php?page=portsplitter
    > I co - da sie ?

    No pewnie, ale jak zwykle nie próbowałeś, tak samo się da jak nie
    wpierdalanie spacji przed pytajnik :)

    Nie mniej, MS głupkowato to pielegnuje, zamiast obejść problem na stałe
    i zdjąć GPS z portu COM. Inna sprawa, że nadal się to kłóci pomiedzy
    apkami. Nie jeden raz miałem kiedyś te problemy i pozbyłem się ich
    przechodząc na inną architekturę sprzętową. Dopiero użycie zewnętrznego
    GPS pozwalało na jakotaką pracę 2 aplikacji naraz nawet w WM (mozliwość
    GSM) gdzie GM było dostępne na smartfony. Efekt był taki, że nawet po
    instalacji PortSplitter któraś z apek (AM czy GM) dostawała zawiechy.
    Obecnie, kiedy do modułu GPS ma mieć dostęp kilka aplikacji robi się w
    tym przypadku problem. Android doskonale sobie z tym radzi bez
    dodatkowych konfiguracji i oprogramowania. Po prostu nie ma tego problemu.

    > Spytaj MS.

    Sres.
    > One sa/byly powiazane, WM korzysta z kernela WinCE, nakladka taka :-)

    To że jądro Windows Mobile jest takie samo jak w WinCE to nie znaczy że
    są to takie same systemy.

    --
    LordBluzg(R)