  • Data: 2017-08-12 23:36:58
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 Jul 2017 10:54:38 +0200, w
    <597afbce$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
    napisał(-a):

    Jeżdziłem przez wiele lat z AM, ale z powodu fatalnego traffica i kiepskiego
    rozwoju program jeżdżę z NE.

    Więc:
    > Według mojej wiedzy tylko AM ma opcje ułatwiające podróż i jej planowanie:
    > - jazda przez punkty pośrednie
    > - ograniczenia prędkości
    > - następny manewr
    > - asystent pasa
    > - bardzo dokładne przwidywanie czasu dojazdu do celu
    > - POI - wygodne przy szukaniu żarełka oraz stacji paliw.
    > - działa offline

    Oprócz offline to NE wszystko to ma, a bardzo dokładne przewidywanie czasu
    dojazdu to w AM raczej słabo wypada :)

    Poza tym aktualne NE (u mnie na tel. nowe nie chodzą) ma wizualizację
    proponowanych tras. (Chyba coś jak GM na kompie, ale nie mogę porównać)

    > Ps. Mam telefon z Androidem i przepatrzyłem programy takie jak:
    > - NaviExpert

    To coś słabe to przepatrzenie było.