  • Data: 2017-07-29 21:53:51
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-28 o 12:30, J.F. pisze:

> [...]
    vQJvicPN8/VxwEr2gtAQAJ

    > I co, wszyscy mamy jednego czytnika uzywac ?

    Nie, złośliwcze. To jedynie pokazuje że Twój czytnik jest do dupy skoro
    inny robi to poprawnie.

    > Wyglada moze i znosnie, ale
    > juz odpowiadanie utrudnia. Tu akurat nie jest tak zle, ale sproboj
    > Kapelinderkowi odpowiedziec, gdy wiele mysli jest w jednym akapicie. Ale
    > jak ci tak pytajnik przeszkadza, to popros googla, niech usuwa przy
    > pokazywaniu. Ciekawe czy spotkasz sie ze zrozumieniem, czy tylko tobie
    > jednemu ta spacja tak przeszkadza.

    Dawno takich bredni nie czytałem. Kapelinder nie używa złośliwie dla
    ciebie swojego czytnika.

    Ty jesteś megazłośliwy i specjalnie wyciągasz łapzko i jebiesz tą spację
    własnoręcznie, wiedząc że piszesz DO KOGOŚ a nie do siebie. Nie dociera,
    wiem że nie dociera...złośliwe pojeby nie widzą w tym niczego złego.
    Taka natura :)

    > Ale prawde napisal - domagasz sie likwidacji praktycznie nic nie
    > znaczacej spacji, a sam nie szanujesz innych grupowiczow.

    I znów kurwa LAJKONIK, kurwa, głos zabiera w sprawach o których nie ma
    bladego pojęcia.

    Wytłumaczę, bo lubie jak inni to czytają i już wiedzą że nie kojarzysz
    trybików ale lubię dolewać oliwy do ognia i patrzeć jak skwierczy
    grillowany nieuk :D

    Pisałem wiadomość ze starego Outlook Express, którego mam na "modach" w
    konfiguracji kodowania Quoted printable z opcją UTF-8 i zadeklarowanym
    zawijaniem po 73 znakach. Niestety, Thunerbird nie potrafi tego
    poprawnie wyświetlić i tyle ale to wina Thunderbirda gdyż napisałem
    zgodnie z netykietą bo kodowanie QP jest jak najbardziej dozwolone w
    polskim usenecie.

    Kurtyna.

    Wiem, nadal złośliwie pisząc do kogoś, dla jego oczu, będziesz
    wpierdalał specjalnie spację przed pytajnik. To oczywiście będzie za
    każdym razem pokazywało gdzie masz rozmówce, dokąd nie wpadniesz na
    genialny pomysł wstawiania spacji np w notatniku, czytanie (okurwa jak
    mi ładnie spacje wyszły! Hehehe...poprawianie na _bez_ _spacji_ i
    wysyłanie na publiczną grupę, do interlokutora, żeby sprawić mu radość i
    pokazać że nie jesteś egocentrycznym, ograniczonym debilem :)

    --
    LordBluzg(R)