  • Data: 2017-07-29 21:03:47
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-29 o 20:17, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > wynik...trochę inna zasada obsługi.

    > Mam słuchawkę BT ale jeśli nie mam jej założonej to mówię głośniej przy
    > zamkniętym oknie. Hałasy z zewnątrz trochę przszkadzają, szczególnie w
    > mieście.

    > Ja mam opcję (ale to już opcja słuchawki BT Plantronics Voyager) mówię :
    > Answer (odbiera) lub Ignore (odrzuca). Ta opcja również jest dostępna w
    > smartwachu (Samsung Gear S) z którym się nie rozstaję ale OK GOOGLE ma
    > taką funkcję. Trochę bym musiał naopowiadać jak uruchomić w pełnej
    > całości OK GOOGLE (Google NOW) ale możesz doczytać:

    mendy i więcej
    > publikacji na ten temat. Spokojnie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące
    > problemy.

    > Hmm, dziwne. Podam co zrobiłem:
    > Nacisnąłem przycisk (Samsung) pod ekranem i przytrzymałem 2 sek.
    > (nie mam włączonej funkcji Google NOW na wszystkich ekranach/non
    > stop...bo oczywiście można ale po kombinacjach językowych i akurat mi to
    > nie pasuje).
    > Uruchomiło się Google Now. Powiedziałem : "Nawigacja do rewa",
    > uruchomiło się GM i wynik z pełną trasą był gotowy po 5 sek (miejscowość
    > za Mechelinki) :)

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi - po niedzieli będziemy testować.
    Rewy nie znalazło, bo trzeba wgrywać fragmenty mapy (nie wgrywa się
    całość, jak w innych systemach). Nie wiem, jak jest po drodze - mapa
    (trasa) wygląda chyba ok., ale jeśli będzie potrzebował coś ściągać, to
    róźnie może być. Jeśli się nie ma dostępu do Internetu po drodze, to
    kicha. W dodatku te mapy trochę ważą...
    Ps. Ile transferu wychodzi przy korzystaniu z GM?
    T.