    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Thu, 27 Jul 2017 12:20:11 +0200

    W dniu 2017-07-27 o 11:48, J.F. pisze:
    [...]

    > Ale Andek zajety przez janosika, a megawybor ogranicza pamiec flash (jak
    > sie chce miec cala europe) :-)

    Osobiście używam już starego Samsunga S5 i jakoś mu pamięci nie brakuje.
    Łyka wszystko naraz.

    > Niedawno mnie wszystkie zawiodly, pokazywaly korek na A4, kazda inaczej,
    > omijaly jako dziwacznie, skonczylo sie tak, ze pojechalem w ciemno ... a
    > korek stal po drugiej stronie :-)

    Bo już Indianie mówili że uzywanie nawigacji łączy się z używaniem mózgu
    ale wiele osób jeszcze o tym nie wie i co chwilę pisza jakieś bzdury
    albo na 1000 poprawnych wskazań, pamiętają to jedno, które wyprowadziło
    ich na środek jeziora i musieli później tydzień samochód suszyć.

    > U mnie niezbyt dziala. Po wylaczeniu silnika i zatrzymaniu dobrze
    > rozpoznaje, ale w czasie jazdy sie nie da.
    > A bylo kupic cichego elektryka :-)

    Albo słuchawkę BT. Ja mam bo bardziej sobie chwalę niż zestaw
    głośnomówiący. Osobiście jak słyszę kogoś z zestawem, kto jedzie i do
    mnie dzwoni (czy ja do niego) to uważam to za megawiochę, samolubstwo
    itp gdzie z jego zestawu dochodzą mnie głosy wybitych panewek, luźnej
    klawiatury zaworowej, skrzypienia plastików, kierunkowskazów itp co
    oczywiście słuchawka BT (w miarę dobra z DSP) załatwia. Ale nie bedę
    przecież opisywał zachowania wieśniaków i gburów, którzy mają w dupie
    jakość rozmowy i wyjebane po całości...bo on tak ma ichuj a inni go walą
    i ma głęboko w dupie całą rozmowę, podobnie jak spację przed pytajnikiem :)

    > Z tym sie wiaza wady niestety. Wpisywales Dlugosza Wroclaw ...
    > znajdowal, w Żernikach wroclawskich.

    Przed chwilą sprawdziłem głosowo (nie wpisuję-mówię) idealne wskazanie.

    > A to tez tak sobie dziala.
    > Wprowadzasz Wroclaw -> Hamburg, tak sie skupia na 3 trasach, ze
    > proponuje przez srodek Berlina, albo jakies dzikie dalego
    > A jak skrocisz trase, to sie nagle okazuje, ze mozna Berlin objechac, i
    > to z dwoch stron.

    Mam też mózg :)

    > Ale widzisz - AM ma tez zalety. Po prostu dziala, niezaleznie od
    > lacznosci, aktualizacji itp.
    > Moze i w korek wprowadzi, ale czy konkurencji sie nie zdarzy ?
    > A ta dziala szybko, sprawnie przelicza, zawsze jest gotowa do pracy, i
    > chyba najsensowniej ze wszystkich pokazuje.
    >
    > No i w efekcie jezdze z dwoma :-)

    Ja już nie. Znaczy mam AM z 2015 bo nie kupowałem na następne lata ale
    przestałem używać. Traktuję to jako "awaryjną" aplikację, kiedy mogę nie
    mieć dostępu do internetu, oczywiście można użyć tutaj zamiennika (Here)
    czy obecnej mozliwości sciągnięcia map z GoogleMaps "na stałe". W kazdym
    razie, możliwości na Andku jest sporo więcej niż na starym sprzęcie z WinCE.

    --
    LordBluzg(R)