    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Thu, 27 Jul 2017 11:48:10 +0200

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    "Uncle Pete" wydumał(a) w wiadomości ID

    >Nie załapałeś. Sam kiedyś używałem WinCE i po którejś aktualizacji
    >zauważyłem spore opóźnienia w samym uruchamianiu jak i działaniu
    >aplikacji.
    >Wiadomo. NIC nie instalowałem dodatkowego a nagle mi spowolniło.

    Mnie to nie spotkalo. Byc moze gdzies w rozwoju zaczeli uzywac wiecej
    RAM, bo program na oko ciagle podobny :-)
    A ja w miedzyczasie przesiadlem sie na wersje 128 czy nawet 256 MB.

    Jeszcze inna wersja - klopoty z karta, dawniej support AM radzil
    sformatowac ja i na nowo zainstalowac.

    >Od tego czasu używam Andka, tym bardziej że mam megawybór pomiędzy
    >apkami,

    Ale Andek zajety przez janosika, a megawybor ogranicza pamiec flash
    (jak sie chce miec cala europe) :-)

    >nie wspominając o Google Maps które zacząłem używac częściej niż
    >AM...
    >bo Traffic jest o niebo lepszy, łacznie z OK Google (nawigacja z
    >poleceń głosowych)

    Niedawno mnie wszystkie zawiodly, pokazywaly korek na A4, kazda
    inaczej, omijaly jako dziwacznie, skonczylo sie tak, ze pojechalem w
    ciemno ... a korek stal po drugiej stronie :-)

    >co oczywiście przedkłada się na znacznie lepsze wykorzystanie
    >możliwości nawigacji
    >(polecam zaznajomić się z tymi pocjami bo to super ułatwienie podczas
    >jazdy).

    U mnie niezbyt dziala. Po wylaczeniu silnika i zatrzymaniu dobrze
    rozpoznaje, ale w czasie jazdy sie nie da.
    A bylo kupic cichego elektryka :-)

    >Wystarczy że znam OBIEKT np: Biedronka w Zakopane i już nie muszę
    >łapkami wprowadzać danych.

    Z tym sie wiaza wady niestety. Wpisywales Dlugosza Wroclaw ...
    znajdowal, w Żernikach wroclawskich.

    >Mówię-mam, na dodatek mam mozliwość wyboru różnych tras.

    A to tez tak sobie dziala.
    Wprowadzasz Wroclaw -> Hamburg, tak sie skupia na 3 trasach, ze
    proponuje przez srodek Berlina, albo jakies dzikie dalego
    A jak skrocisz trase, to sie nagle okazuje, ze mozna Berlin objechac,
    i to z dwoch stron.

    >Podobnie z innymi opcjami ale pewnie nie próbowałeś.
    >To tak samo jakbym kogoś przekonywał że komputer jest lepszy od
    >kalkulatora a on mi odpowiada że kalulator liczy mu dobrze.
    >OK ale kalkulator to taki młotek do wbijania gwoździ a komputer też
    >gwoździe wbija i pornole wyświetla :)
    >Mam nadzieję że pojąłeś aluzję.

    Ale widzisz - AM ma tez zalety. Po prostu dziala, niezaleznie od
    lacznosci, aktualizacji itp.
    Moze i w korek wprowadzi, ale czy konkurencji sie nie zdarzy ?
    A ta dziala szybko, sprawnie przelicza, zawsze jest gotowa do pracy, i
    chyba najsensowniej ze wszystkich pokazuje.

    No i w efekcie jezdze z dwoma :-)

    J.