    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Navigon Europa juz w Appstore
    Date: Mon, 22 Jun 2009 20:46:00 +0200

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > jakiś przebłysk zdrowego rozsądku, i ceny lekko spadły, nawigacja się
    > pojawiła. Jakby go przytrzymali w szpitalu, to może nawet fajny telefon by
    > się zrobił.
    > Przy okazji uchachać się można z wyznawców ogryzkowego kościoła. Otóż,
    > dosyć zgodnie stwierdzają, że iPoo 3GS ma kilka wad. W tym jedna jest
    > wspólna dla większości stron: wygląd. 3G S wygląda identycznie jak 3G. No i
    > to jest problem. No jak tu sie pochwalić jedną literką? Jak w knajpie
    > pokazać, że jest lepszy bo szybszy? Skucha, badziew.. tyle kasy psu w dupę,

    Nowy_iPhone___czego_nam_zabraklo_.html
    > http://www.myapple.pl/iphone-news/106701-iphone-3gs-
    wiecej-ramu-i-lepszy-procesor.html

    Ja zwróciłem uwagę na coś innego. Nie chciałem drażnić Janusza, ale jak
    już podałeś linki, to napisze. Wyszła nowa wersja. Jak sam napisałeś
    "nawet fajny telefon by sie zrobił". Czyli ogólnie jest nadzieja.
    NAdzieja którą widzą czytający tą grupe, paru maniaków i... tyle. Ci
    którzy są potencjalnym i klientami, przeczytają z (na przykład
    powyższych artykułów) ze wciaż niemożna wymienić baterii, aparat 3mpix,
    i jest szybszy. Szkoda ze ma ten sam wygląd.
    Nie "tylko tyle" ale _takie_ słowa mają dotrzeć do nabywców. Nie
    potrawie tego jaśniej napisać. Nie chodzi mi o samą treść przekazu.
    Czepiam się lakoniczności, wybiórczości, braku profesjonalizmu w ocenie.
    JEdnak (w moim odczuciu) to wystarczy aby klient kupił iPhona albo
    parsknął śmiechem. Szkoda moim zdaniem, bo jeśli iPhone nie bedzie miał
    wiecej takich świadomych użytkowników jak Sergiusz, albo zagorzałych jak
    Janusz, to pozostanie tylko bajerem z telefonem.
    ToMasz