  • Data: 2009-06-22 20:15:36
    Temat: Re: Navigon Europa juz w Appstore
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nie zamierzam szanowac nikogo kto uzywa sformulowan gejphone
    > bo niby czemu ? Ja nie jestem zaslepiony jak widzisz kupilem sobie HTC
    > Dream nie ma iphona, niektorzy zas dla swojego WM pokroiliby sie na
    > kawalki broniac najgorszego systemu komorkowego w historii, ktory mozna
    > bylo tolerowac z braku innego. Dzis jednak i iphoneOS i Android
    > zostawiaja te niedorobke WM w cuglach i zamiast sie rajcowac
    > sredniowieczna technologia czas wyslac ja na smietnik historii
    połowa tej grupy, zemną na czele czeka tylko na taką możliwość. Trzyma
    nas tu tylko automapa. Żartuje, ale nie do końca. Ja wcześniej też
    miałem telefon z gps(którego w zasadzie często używam, 50/50% trasa-
    teren) ale Java mocno ograniczała... nie tylko nawigacje. Android,
    Linux, czy iPhoneOS, jeden kit, jak sie nie dorobią, nie tyle ilości ale
    zdolnych twórców softu - klapa

    ToMasz