  • Data: 2009-06-22 18:22:08
    Temat: Re: Navigon Europa juz w Appstore
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 20:13:51 +0200, TGor napisał(a):

    > No, że nie jest, to ja wiem, i pan wiesz. Dżobs też wie, ale nigdy mu to
    > nie przeszkadzało nadmuchać hype'a, że jest pierwszy - "still a virgin" ;-)

    Dżobs jest na rekonwalescencji i się porobiło.. i urządzenie wreszcie ma
    jakiś przebłysk zdrowego rozsądku, i ceny lekko spadły, nawigacja się
    pojawiła. Jakby go przytrzymali w szpitalu, to może nawet fajny telefon by
    się zrobił.
    Przy okazji uchachać się można z wyznawców ogryzkowego kościoła. Otóż,
    dosyć zgodnie stwierdzają, że iPoo 3GS ma kilka wad. W tym jedna jest
    wspólna dla większości stron: wygląd. 3G S wygląda identycznie jak 3G. No i
    to jest problem. No jak tu sie pochwalić jedną literką? Jak w knajpie
    pokazać, że jest lepszy bo szybszy? Skucha, badziew.. tyle kasy psu w dupę,
    nikt nie odróżni.

    http://www.technonews.pl/Technonews/1,94439,6713406,
    Nowy_iPhone___czego_nam_zabraklo_.html
    http://www.myapple.pl/iphone-news/106701-iphone-3gs-