    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naviexpert - mój test
    Date: Mon, 19 Aug 2019 19:05:53 +0200

    W dniu 19-08-2019 o 12:45, J.F. pisze:

    > Nie sa to znowu takie wielkie roznice z ktorych mozna by wyciagac
    > dalekie wnioski ..

    Są wystarczające, żeby wiedzieć, że nie ma po co płacić za coś, co nie
    jest nic lepsze od darmowego.

    > Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

    No niekoniecznie, skoro po zatrzymaniu się w nim pokazywał o 0,5 krócej
    niż było faktycznie.

    > A dzis z kolei we wrocku yanosik mi pokazal korek, ktorego nie bylo.
    > A moze byl, ale sie zdazyl rozladowac ?

    > No - dowcipnisiow, zlosliwcow i policjantow nie unikniesz ...

    Obstawiam, że to raczej kwestia złego algorytmu odwoływania tego typu
    zgłoszenia.
    Miejsca były takie, że tam faktycznie ktoś mógł stać, tyle że 3 h wcześniej.