  • 21. Data: 2018-06-10 22:39:16
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 22:23, r...@k...pl pisze:

    > Nie korzystałeś więc wiesz tyle ile dziś zjadłeś.

    Sprawdzałem na tyle na ile było to potrzebne.
    Wypadło blado, bardzo blado.

  • 22. Data: 2018-06-10 22:44:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jun 2018 22:39:16 +0200, w <pfk29g$bag$4@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Sprawdzałem na tyle na ile było to potrzebne.
    > Wypadło blado, bardzo blado.

    Masa argumentów mnie przekonała.

  • 23. Data: 2018-06-10 22:46:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jun 2018 22:38:37 +0200, w <pfk28a$bag$3@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > No właśnie.

    A wiesz dlaczego? Bo zawsze byłem już na objeździe.

    > I o miśkach z suszarką też nie.
    > Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,

    A ja tak. I nie przypominam sobie żadnej pominiętej stacjonarki.
    (Pamiętam jedynie, że gdy szare przestawały działać, to z aplikacji znikały
    stopniowo).
    Czy bzdury gadasz i tyle.

  • 24. Data: 2018-06-10 22:47:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-10 o 18:59, Cavallino pisze:

    > Ale yanosik nie jest jedyną nawigacją.

    Przecież pisałem o Google jeszcze. Nie znam innych darmowych.
    Porównujemy NE do darmowych.

    > AutoMapa którą ostatnio testowałem robiła to też tak jak piszesz, a jest
    > dużo lepszym programem sama z siebie.

    Ona nie jest bezpłatna. Po drugie jak może być lepsza skoro "tak robi"?

    > Zależy komu.
    > Dla mnie funkcja antyradaru jest bardzo ważna - ważniejsza niż
    > wytyczenie objazdu krótszego o minutę czy dwie.

    Dla mnie również. Dlatego równolegle używam Yanosika jak pisałem.
    "Antyradar", czyli ostrzeżenie o pomiarze prędkości to co innego niż
    zdarzenia. Zdarzenia to: był wypadek, zepsuło się auto itp. W tym sensie
    napisałem, że nie interesują mnie one.

    Nie rozumiem jeszcze ostatniego zdania. Wynika z niego, że skoro
    Yanosika używasz to NE już nie możesz. Ja używam (jak pisałem) jedno z
    drugim i świetnie to działa - i mam ostrzeżenia o suszących i mam
    optymalną trasę dojazdową.

    Jeszcze sprostowanie: mi robi różnicę czy do domu jadę 35 minut czy 2h.
    Bo mniej więcej taka jest różnica gdy na obwodnicy dojdzie do byle
    stłuczki. Przypomnę też iż mój wątek na temat wyboru nawigacji powstał
    wskutek tego, że Yanosik wpakował mnie właśnie w taki korek, którego
    początku na horyzoncie nie było widać. Konkretnie 2.5h jazdy to mnie
    kosztowało. W tym czasie ulicą równoległą do obwodnicy, auta śmigały aż
    miło. Mogłem tylko im pomachać. Wtedy ostatecznie skończyłem z nawigacją
    Yanosik. NE takich rzeczy nie odwala.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 25. Data: 2018-06-10 22:47:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak jest taki dobry to skad bierze dane? Maja satelity do obserwacji, szklane kule?

  • 26. Data: 2018-06-11 08:19:31
    Temat: Re: NaviExper
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Marek
    ok to ja z innej beki.
    o ile te navi jakos dzialaja, to po zeszlorocznej wycieczce do francji
    uznalem ze umiejetnosc objechania tam platnych autostrad oddziela mezczyzn
    od chlopcow w zakresie navi...
    po zapodaniu takich warunkow dziewczynki wyczyniaja istne cuda.
    skonczylo sie na imporcie do osmand trasy wyznaczonej z palca...
    no dobra. bylo minelo.
    ale pytanie pozostaje.
    jaka navi potrafi dobrze to zrobic?
    perwersyjnym marzeniem byloby dodanie kierowcy wariantow z malymi odcinkami
    jednak platnymi /obok calkiem nieplatnych, co niby potrafi kazda navi/,
    jesli to pozwoli naprawde ostro zarobic na czasie lub uciazliwosci....
    zna ktos?
    widzial ktos?
    jest mi to niepotrzebne ale pytam przy okazji z ciekawosci...

  • 27. Data: 2018-06-11 08:41:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2018 18:50:01 +0200, Marek S napisał(a):
    > Nie ma idealnej nawigacji i pewnie długo nie będzie. Ja używam
    > Naviexperta ponieważ świetnie podpowiada objazdy miejskich korków i może
    > zaproponować (na żądanie) objazdy drogami gruntowymi nawet - gdy
    > desperacja kierowcę ogarnia. Rewelacyjnie oznacza zakorkowane fragmenty
    > dróg z czym np. Yanosik w ogóle sobie nie radzi i nagminnie robi numery
    > w postaci pokazania dosłownie 200m z korka, który ma 4.5km. Nowe mapy
    > Yanosika nawet tego nie nierzadko nie zrobią. Google są o dwie klasy
    > lepsze w tym względzie - choć też nie radzą sobie z objazdami korków.

    Zaczalem sie Y przygladac po poprzedniej dyskusji - i faktycznie
    pokazywanie u niego lezy.
    Na starej mapie jest nawet niezle, ale tylko na wyznaczonej trasie.

    Wyznacza ... chyba w miare dobrze, bez floty aut to sie nie dowiem.

    Ale za to ... mam do domu zakaz skretu w lewo, i trzeba kombinowac.
    I yanosik ostatnio kombinuje jak czlowiek - przez supermarket,
    zawrocic na ulicy z prawej ... ktora nawigacja to potrafi :-)

    > Podoba mi się w NE błyskawiczne reagowanie ekipy na zgłoszone korekty
    > map oraz słuchanie głosu "narodu" odnośnie pomysłów dla nowych wersji.
    > Yanosik olewa takie zgłoszenia,

    Nowa mapa bazuje chyba na OSM ? To IMO - w miare aktualna.

    Zreszta nawet stara byla w miare aktualna.

    > a z Googlami nie ma praktycznie kontaktu w ogóle.

    Ale jakos coraz szybciej reaguja na zmiany.

    J.

  • 28. Data: 2018-06-11 09:51:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2018 22:48:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak jest taki dobry to skad bierze dane? Maja satelity do obserwacji, szklane kule?

    Nie, od użytkowników.
    Jeśli będziesz miał włączoną nawigacje NE przez 35 godzin na tydzień.
    To wtedy masz ją za darmo.

    Mam taką teorię:
    Moja żona ostanio dużo jeżdzi i zamiast dzwonić do niej gdzie jesteś
    to podpiąłem jej telefon do konta.
    I jeśli wchodzę na google maps i wybieram moja lokalizacja.
    To wtedy pokazuje mi lokalizacje telefonu z opóżnieniem
    tak do 10 minut, rzadko większym.
    Chociaż wczoraj jak wracała od teściowej to rozjazd był 45 minut.

    Natomiast google mam taką opcję find my android.
    I wtedy po chwili dostaję jej aktualną lokalizację.
    I jak do tej pory się to zgadzało.

    Wiec myślę że te płatne częściej "pytają" o stan aktualny
    + lepsze (droższe) algorytmy wyszukiwania objazdów.

  • 29. Data: 2018-06-11 10:01:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jun 2018 08:19:31 +0200, w <pfl49j$7sp$1@dont-email.me>, "abn140"
    <a...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > zna ktos?
    > widzial ktos?
    > jest mi to niepotrzebne ale pytam przy okazji z ciekawosci...

    Kiedyś na forum NE była taka sugestia, aby zrobić jakiś przelicznik
    "oszczędzania na płatnych typu 1zł za 1km".
    Ale pomysł upadł, chyba za dużo z tym roboty, a za mało potrzebujących.

    W Igo w jakimś dodatku miałem pływającą ikonę płatnej autostrady, po jej
    kliknięciu przeliczał trasę wykluczając płatne i odwrotnie.

  • 30. Data: 2018-06-11 10:02:47

    Mon, 11 Jun 2018 00:51:25 -0700 (PDT), w
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Nie, od użytkowników.

    Także od flotowych i z monitoringu GPS.
    Nie korzystają z NE, ale są dawcami danych.