  • 101. Data: 2018-06-18 23:06:19
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-18 o 17:37, Cavallino pisze:

    > Ale rozumiesz na co odpowiadasz?
    > Dałem Ci info jak możesz spróbować sprawdzić poprawność mapy, żeby
    > wiedzieć dlaczego nie działa, co pozwoliłoby Ci to poprawić.

    Mi? Ja nie jestem autorem softu.

    > A Ty dalej w kółko to samo, zamiast spróbować.

    Ale co mam spróbować bo nie rozumiem? Przejechać każdą ulicą Trójmiasta
    by obrysować całą aglomerację, gdzie Yanosik zawiódł? Dajmy na to, że
    znajdę dwa tysiące ulic w ten sposób i co z tą informacją miałbym
    zrobić? Zresztą temat wydaje mi się absurdalny. Nikt mi za to nie
    zapłaci przecież. Pomijam fakt, że nie bardzo mnie interesuje temat
    skoro mam działającą nawigację bez robienia czegokolwiek.

    > j.w.
    > Powiększenia map masz użyć jak już będzie wiedział w którym miejscu
    > yanosik odmawia poprowadzenia nawigacji daną trasą.

    Już przy niedawnej dyskusji na temat nawigacji było to wałkowane.
    Powiększenia / pomniejszenia / jechanie po wyznaczonej trasie / poza nią
    - nic to nie zmienia. Mikrofragmenty korków są widoczne jedynie i to bez
    logicznego uzasadnienia czemu ten a nie inny fragment jest prezentowany.
    Zresztą tzraba mieć sporo farta by nawet na to się załapać. Zwykle
    korków nie ma nigdzie w/g Yanosika.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 102. Data: 2018-06-18 23:08:11
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-18 o 03:34, J.F. pisze:

    > Dzis wracalem z Klodzka - proponowal zjazd w inna trase gdzies od
    > Zabkowic.
    > Pojechalem prosto - przewidywal 4 minuty dluzej.
    > Kiepsko tylko, ze musialem wybrac w ciemno.
    >
    > Jakis korek pokazal ~200m wczesniej niz w rzeczywistosci.
    > Ale on na swiatlach - moze sie skrocil.

    W moim wyobrażeniu to co piszesz, to nie są żadne korki. Rozumiałbym
    gdyby na 10km była różnica 40+ minut.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 103. Data: 2018-06-18 23:13:55
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-18 o 17:39, Cavallino pisze:

    > Jesteś blisko więc wyznacz tą drogę do jakiegoś punktu na Twojej drodze
    > alternatywnej, powiedzmy że w jej połowie.
    > Jeśli yanosik wyznaczy trasę tak jak się spodziewałeś, to postaw ten
    > punkt dalej , potem znowu dalej itd

    Technicznie nie do zrealizowania. No chyba, że stoję w korku typu
    betonowego. Zresztą wiem co Yanosik mi podpowie bez jego uruchamiania.
    Prowadzi tak, jakby nie było korka. Czasem doznaje olśnienia i pokaże
    inną trasę.

    Poza tym, to nie bardzo rozumiem po co miałbym te punkty stawiać? Co mi
    to miałoby dać?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 104. Data: 2018-06-18 23:22:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-06-2018 o 23:13, Marek S pisze:

    > Technicznie nie do zrealizowania.

    Niby dlaczego?
    Nie potrafisz wskazać punktu docelowego z mapy?

> [...]
    > inną trasę.
    >
    > Poza tym, to nie bardzo rozumiem po co miałbym te punkty stawiać? Co mi

    Żeby sprawdzić dlaczego nie chce prowadzić tą trasą.

  • 105. Data: 2018-06-18 23:25:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-06-2018 o 23:06, Marek S pisze:

    > Mi? Ja nie jestem autorem softu.

    Chodzi o mapy być może, nie o soft.
    Błędy w mapach same się nie zgłoszą.

    > Ale co mam spróbować bo nie rozumiem? Przejechać każdą

    Nie - sprawdź tą konkretną którą chciałbyś jechać w przypadku objazdu.

    > Już przy niedawnej dyskusji na temat nawigacji było to wałkowane.
    > Powiększenia / pomniejszenia / jechanie po wyznaczonej trasie / poza nią
    > - nic to nie zmienia.

    Ty nie rozumiesz co czytasz?
    Ja Ci mówię o sprawdzaniu trasy, a Ty mi o powiększeniu.
    Odczep się NA RAZIE od tego powiększenia i sprawdź czy jest w stanie
    poprowadzić nawigację do tej Twojej alternatywnej trasy.

  • 106. Data: 2018-06-19 10:58:17
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.06.2018 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Trasy wyznacza może i nieźle, ale o zdarzeniach na drodze informuje
    > kiepsko - dużo gorzej od janosika.

    No nie wiem, czy nieźle. Zacząłem testować NE, wpakowała w remontowaną
    484, podczas gdy istnieje wygodny objazd (który proponował GM).
    Z aktualnością map też nie najlepiej (choćby brak ronda
    w Łękawie).

    Może w miejskich korkach się sprawdza, ale ja jak na razie
    jestem raczej zawiedziony. No i za dużo gada ;-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 107. Data: 2018-06-19 13:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    >W moim wyobrażeniu to co piszesz, to nie są żadne korki. Rozumiałbym
    >gdyby na 10km była różnica 40+ minut.

    No bo nie sa - podaje dla przykladu, ze Y i takie widzi, i omija, i
    nawet dosc precyzyjnie je pokazuje - czasami.
    Wrecz bym powiedzial ze zazwyczaj.

    Dlaczego u Ciebie nie dziala - ciekaw jestem.

    Pretensje mam tylko o to, ze jak juz zaplanowal trase objazdem, to nie
    pokazuje co sie dzieje na innych drogach,
    wiec jadac prosto nie wiem w co sie pakuje - tu sie za chwile
    dowiedzialem, ze bedzie 4 minuty dluzej (a chyba nawet nie bylo),
    ale przeciez mogla byc godzina ...

    Choc po Twoich postach zaczalem sie przygladac ... faktycznie,
    ostatnio jakby gorzej dzialal ...

    J.

  • 108. Data: 2018-06-19 16:51:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-06-2018 o 10:58, Dominik Ałaszewski pisze:

    > No nie wiem, czy nieźle. Zacząłem testować NE, wpakowała w remontowaną
    > 484, podczas gdy istnieje wygodny objazd

    Wygoda raczej nie jest kryterium, tylko czas przejazdu.

  • 109. Data: 2018-06-19 17:50:15
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.06.2018 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Wygoda raczej nie jest kryterium, tylko czas przejazdu.

    Czas jest porównywalny, a w takim pezypadku
    wygodniej jest jechać, niż stać.
    Przynajmniej dla mnie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 110. Data: 2018-06-19 17:53:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-06-2018 o 17:50, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Czas jest porównywalny, a w takim pezypadku
    > wygodniej jest jechać, niż stać.

    Skoro czas jest porównywalny, to jednak wychodzi mu, że szybciej przez
    remont.
    A skoro mówisz, że jedziesz a mimo to czasu nie zyskujesz, to pewnie
    alternatywna trasa jest dłuższa, więc nie dziwota, że jej nie proponuje,
    bo i po co?

    > Przynajmniej dla mnie.

    Powtarzam - czyjeś prywatne upodobania nie są i nie mogą być kryterium
    dla nawigacji.