  • Data: 2018-06-17 23:18:36
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-17 o 14:29, Cavallino pisze:

    > Ja tu bym stawiał na to, że yanosik ma jakiś błąd w mapie, który
    > wyklucza nawigację tą konkretną trasą.
    > Albo np. jezdnie mu się na niej nie łączą, albo któraś z dróg nie jest
    > oznaczona jako utwardzona, albo coś jeszcze w ten deseń.

    Kłopot w tym, że to nigdy nie działa. Kolejny konkretny przykład:

    https://drive.google.com/file/d/12O8YanIdswWBi6lvrqH
    RZsFbChDebcYO/view?usp=sharing

    Doszło do wypadku, obwodnica stoi od dłuższego czasu. Yanosik kieruje
    mimo to na obwodnicę. Normalna droga asfaltowa wiedzie dosłownie poza
    barierkami obwodnicy. Kierowcy jadący obwodnicą i tą drogą widzą się
    wzajemnie. Żal dupę ściska gdy chodzisz wokół własnego auta czekając aż
    coś się ruszy gdy tymczasem inni śmigają sobie bez utrudnień. To jest ta
    sytuacja, o której wspominałem: Yanosik pakuje w 2.5h korek a inni
    pokonują tą trasę w godzinę lub krócej.

    > U mnie nawiguje nawet przez drogi wewnętrzne galerii handlowej, jeśli u
    > Ciebie robi inaczej, to przyczyna musi być inna niż jego algorytm.
    >
    > Dla testów spróbuj pobawić się ustawieniami (np. włącz drogi gruntowe),
    > albo ustaw mu punkt docelowy w różnych miejscach tej trasy - będziesz
    > widział kiedy odmówi wyznaczenia sensownej trasy.
    > Może z powiększenia mapy zobaczysz gdzie tkwi problem.

    Powiększenie mapy niczego nie zmienia. Mnóstwo racy to sprawdzałem na
    starych i nowych mapach.

    Drogi gruntowe w Yanosiku? Nie widziałem takiej opcji.

    https://drive.google.com/file/d/1QOmTivmyEx1Xfa2JV6K
    -RmGukOtrGbUP/view?usp=sharing

    --
    Pozdrawiam,