  • Data: 2018-06-15 23:00:07
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-06-2018 o 20:14, Marek S pisze:

    > Tu się nie zgodzę. Płatne nawigacje, w tym NE, mają zdecydowanie mniej
    > użytkowników. Tymczasem NE działa o dwie klasy lepiej niż Yanosik w
    > zakresie radzenia sobie z miejskimi korkami. Przynajmniej na trasach
    > jakie codziennie przemierzam.

    > Może masz rację ale szczerze mówiąc śmiem wątpić aby 3miasto uwzięło się
    > na hurtowe zakupy NE. Nie ma tu żadnych ekstra billboardów z gołymi
    > panienkami reklamującymi NE.

    > Mam inną teorię - być może fałszywą. Sprostuj więc. Jak wspomniałem, z
    > pracy do domu mam ok 32 km. Zwykle to 35 min jazdy.

    Ja mam 12, ale czas niewiele lepszy.
    Tyle że nie ma tak, że jak jedna przeprawa przez Wartę stoi, to druga
    jest pusta - najczęściej wszystkie są pełne.
    Więc różnice w przejazdach są nieduże, ale AM i NE znajdują lepsze trasy
    (sprawdzam na kompie przed wyjazdem, albo po przyjeździe).

    Ale już w przypadku dalszych wyjazdów na zachód od Poznania, potrafi się
    zatkać autostrada A2 w przypadku jakiegoś wypadku - ale tutaj radzą
    sobie wszystkie nawigacje online, oraz część offline (AM).
    Yanosik zwykle też.

    Więc kluczowe dla mnie jest ostrzeganie o kontrolach, w połączeniu z
    dobrym nawigowaniem.
    Na razie jestem zawiedziony wszystkimi przetestowanymi nawigacjami.
    Yanosik jest jeszcze najlepszy całościowo, ale z kolei nawiguje
    najgorzej, no i ma fatalny interfejs.