    Date: Sun, 18 Sep 2011 10:03:23 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nauka programowania od czego zacząć?

    On 2011-09-17 22:18, Lelek@ wrote:
    > Tak ale to trzeba omawiać. Nawet taką prostą czynność jak nakarmienie
    > kota. Można kazać rozpisac przypadki co należy zrobić i co będzie jak to
    > czy tamto.

    Oczywiście. Przy czym dla dziecka dostatecznie dużym wyzwaniem jest
    zdanie sobie sprawy z tego, że tak proste czynności jak nakarmienie kota
    można bardziej szczegółowo opisać.

    No bo jak karmimy kota? No bierzemy i karmimy - to proste. C'nie :-)

    Mam nadzieję, że uczenie kilkuletniego dzieciaka assemblera to był jakiś
    dowcip. Bo jeśli to prawda i jeśli ktoś chciał delikatnie nakierować
    swoją latorośl w kierunku informatyki (rozumianej nieco szerzej niż
    umiejętność instalacji Windows ;-) ) to - no offense - ale zabrał się do
    tego od "dupy strony" ...

    I IMHO jest na najlepszej drodze, ażeby po pierwsze zniechęcić, a po
    drugie wyrobić jak najgorsze nawyki, które trzeba będzie pracowicie
    wyplenić kiedy już latorośl ewentualnie dostanie się na studia
    informatyczne.

    Piotrek