  • Data: 2011-09-17 21:31:22
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lelek@ napisał:

    > Moja córka ma własny komputer od chyba 4 rokużycia. Najpierw miała
    > laptopa z core2duo i grała w larę croft, a teraz ma potężną maszynę
    > i dwa monitory, a ma niecałe 9 lat.

    Niedałe 9 lat, a już dwa monitory! No no no, a ile będzie miała monitorów
    w wieku 29 lat!

    > Ja ją cisnę żeby nie szła drogą wykluczenia społecznego.

    Nie chcę krakać, ale można się nieźle wylkuczyć społecznie wsiąkając
    zbytnio w wirtualny świat.

    > No i windows ma w wersji Angielskiej, a nie Polskiej.

    Później może mieć problemy z ortografią języka ojczystego, jak tatuś.

    > Nigdy nie kupiłem konsoli żeby nie zgłupiała od prostego interfejsu.

    Włosienica to też jest fajny wynalazek.

    > Nie wiem ale ja prę z nauką żeby miała szerokie horyzonty. Zapisałem
    > też na dodatkowe zajęcia po lekcjach na szachy, robotykę i chiński.

    Szczególnie to ostatnie może jej się przydać.

    Wanan,
    -- Jarek