  • 21. Data: 2009-09-18 07:47:01
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmieście
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:h8vb8m$q2a$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty, jak chcesz powskakiwać do paru kaefów, to może napisz to otwartym
    > tekstem, co?

    grozisz czy obiecujesz?

  • 22. Data: 2009-09-18 08:03:15
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Sep 2009 13:24:13 +0200) ktos podajacy sie za Magic
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witek.
    > Szuka się jak w temacie, taką co uczy jeździć a nie tylko zdawać.
    > Googlałem ale nic nie wyskoczyło. Wszelkie opinie mile widziane.

    Ja polecam szkole, w ktorej sie uczylem. Instruktor sam jezdzi na
    motocyklu i ma dobre podejscie.

    http://www.oliwka.net.pl/

    Wiecej znajdziesz w archiwum.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2009-09-18 08:13:08
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmie?cie
    Od: n...@s...com

    On Fri, 18 Sep 2009 09:45:45 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >umiejetnosc przejchania 8 to polowa sukcesu, ale pamiec o obracaniu lbem
    >przy mijaniu slopkow czy krzyzowki na osemce to inna bajka, wiedza z czego
    >sklada sie kazdy etap egzaminowania to tez dosc wazna informacja, aby w
    >razie skuchy wiedziec co konkretnie powtorzyc, bo nie zawsze egzaminator
    >raczy wszystko wyjasnic itd itp

    Tyy, ile czasu zajmuje powiadomienie o tym kursanta ? 15minut ?
    Jak masz opanowany motocykl to sie mozesz skupiac na machaniu
    czupryna, swierzak musi sie skupiac na jednym i drugim.
    Gdzie tu utrudnienie dla mastaha ?

    >chocby w zatrzymywaniu sie za kazdym razem tam gdzie potrzeba, nawet jak z
    >daleka widac ze jest pusto, i to zatrzymywania sie zawsze przed linia, a nie
    >tam gdzie jest dobra widocznosc, a nadal brak zagrozenia itd, posiadanie
    >prawka np b i setki godzin na moto czy za kolkiem wyrabiaja pewne nawyki,
    >ktore moga kosztowac oblanie egzaminu, mimo ze sie jezdzi dobrze i
    >bezpiecznie

    hehehe, chlopie, jesli na egzaminie lamie sie przepisy PoRD to jest
    sie gupia pipa i niema sie co usprawiedliwiac. No chyba ze skupienie
    sie na pol godziny zeby jezdzic jak ustawodawca wymyslil przekracza
    mozliwosci kierownika. Ale wtedy chyba lepiej zeby sie przesiadl do
    tramwaju.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 24. Data: 2009-09-18 08:35:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie tu utrudnienie dla mastaha ?

    a cos takiego jak odruchy i przyzwyczajenia sa ci znane?
    zapominalstwo czy stres egzaminacyjny nie omijaja nawet mastahow ;)

    nie mowiac juz jak taki mastah ufny w swe sily pokozakuje i osemke pojedzie
    na drugim biegu, bo taki z niego kizior, a potem go z czystej zlosliwosci
    egzaminator uwali za brak podparcia przed linia zatrzymania, czy inna
    pierdole, bo i takie wypadki sie zdarzaja

    > hehehe, chlopie, jesli na egzaminie lamie sie przepisy PoRD to jest
    > sie gupia pipa i niema sie co usprawiedliwiac.

    ja nie mowie o usprawiedliwieniu, tylko o uczuleniu na pewne niuanse i o tym
    ze to sie jezdzi zajebiscie, nie oznacza ze sie zda egzamin

  • 25. Data: 2009-09-18 08:42:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > Ale wtedy chyba lepiej zeby sie przesiadl do
    > tramwaju.

    Szukasz dymu???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 26. Data: 2009-09-18 08:43:55
    Od: n...@s...com

    On Fri, 18 Sep 2009 10:35:24 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >a cos takiego jak odruchy i przyzwyczajenia sa ci znane?

    No

    >zapominalstwo czy stres egzaminacyjny nie omijaja nawet mastahow ;)

    To samo tyczy swierzakow, ale swierzaki musza jeszcze myslec czy
    jedynka w dol i gdzie sprzeglo itd.

    >nie mowiac juz jak taki mastah ufny w swe sily pokozakuje i

    znaczy gupia pipa, przyszedl odwalic egzamin a cfaniakuje i jeszcze
    dupa bo nie potrafi kozaczyc :)

    > osemke pojedzie na drugim biegu, bo taki z niego kizior,

    osemka na dwojce i polsprzegle jest zdecydowanie prostrza do wykonania
    niz na jedynce. Przynajmniej na gienku. Zdawalem w ten sposob i nikt
    mnie za to nie scigal ani nie staral sie uwalic.

    >egzaminator uwali za brak podparcia przed linia zatrzymania, czy inna
    >pierdole, bo i takie wypadki sie zdarzaja

    Jasne, jasne. Tyle razy slyszalem ze egzaminator ZLOSLIWE uwalil. A
    przeciez tylko... (tu wstaw wykroczenie)

    >ja nie mowie o usprawiedliwieniu, tylko o uczuleniu na pewne niuanse i o tym
    >ze to sie jezdzi zajebiscie, nie oznacza ze sie zda egzamin

    Przykro mi, nie kupuje takich tekstow. Jak ktos jezdzi zajebiscie to z
    palcem w wydechu powinien przejechac egzamin.

    pozdr
    newrom

  • 27. Data: 2009-09-18 08:45:59
    Od: n...@s...com

    On Fri, 18 Sep 2009 10:42:12 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Szukasz dymu???

    A co, chciales mnie zaprosic do domowemu ognisku ?

    pozdr
    newrom

  • 28. Data: 2009-09-18 09:14:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przykro mi, nie kupuje takich tekstow. Jak ktos jezdzi zajebiscie to z
    > palcem w wydechu powinien przejechac egzamin.

    pod warunkiem ze bedzie pamietal o wszystkim tym, o czym zapomina na codzien

  • 29. Data: 2009-09-18 09:33:30
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 18.09.2009 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:

    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > pod warunkiem ze bedzie pamietal o wszystkim tym, o czym zapomina na codzien

    Jak już pisali wcześniej - jeśli nie potrafisz się skupić na pół godziny
    to albo idź na odwyk, albo odstaw pojazdy mechaniczne wogole.

    --
    [...] Vicariously I
    Live while the whole world dies

  • 30. Data: 2009-09-18 12:21:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Dzięki za informacje, przekażę zainteresowanej osobie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj