  • 11. Data: 2009-09-18 04:37:58
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmieście
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości news:h8tveo$1gd$1@inews.gazeta.pl...

    > Magic jeździ już motocyklem jakiś czas, długo pisze na grupę i ma pewno
    > wie jak działają szkółki :)

    tym bardziej powinien wiedziec, ze to o co pyta, nie ma specjalnego sensu

  • 12. Data: 2009-09-18 06:11:54
    Od: "Miszel" <n...@d...pl>

    > tym bardziej powinien wiedziec, ze to o co pyta, nie ma specjalnego sensu

    Pytanie jak najbardziej ma sens, a ty chlopie nadal pieprzysz glupoty i
    nawet nie probujesz zrozumiec co ci napisal de Fresz.

    Zreszta przeciez chyba dobrze wiesz o co chodzi: sa szkoly i szkolki, jedni
    sie przykladaja do uczenia, inni nie. Jedni sie znaja na tym, inni nie.
    Chodzi o wybor tej lepszej. Tak trudno ci to zrozumiec?Przerabialem problem
    na skorze swojej wlasnej i mojego syna w Krakowie i znam tu jedna szkole z
    ludzmi sensownymi i znajacymi sie na rzeczy (Autosalwator) oraz inna, z
    nieslawnym wlascicielem - panem Stanislawem, ktory nie nadaje sie do
    niczego.
    A 20 godzin jazdy? Tyle zgodnie z przepisami trwa kurs i jak sie chcesz
    tego czepiac to se zaloz osobny watek i tam dyskutuj.
    Miszel->mbochen-at-izoo-krakow-pl

  • 13. Data: 2009-09-18 06:56:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Miszel" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie jak najbardziej ma sens, a ty chlopie nadal pieprzysz glupoty i
    > nawet nie probujesz zrozumiec co ci napisal de Fresz.

    to de fresz nie zrozumial co napisalem i w sumie powtorzyl dokladnie to samo

    > Zreszta przeciez chyba dobrze wiesz o co chodzi: sa szkoly i szkolki,
    > jedni sie przykladaja do uczenia, inni nie.

    a i owszem, zgadza sie, tylko po pierwsze napisze to samo co napisalem w
    drugim poscie

    w 20 godzin nikogo sie nie nauczy jezdzic, mozna jedynie nauczyc podsatw,
    bardziej lub mniej solidnych, a rownolegle nauczyc jak zdac egzamin, bo
    skoro przerabiales to na sobie i synu, to powinienes wiedziec, ze
    umiejetnosci jazdy, a umiejetnosc zdania egzaminu to nie calkiem to samo, i
    o ile ktos kto umie zdac egzamin, poradzi sobie z jazda i reszty sie moze
    nauczyc juz majac prawko w kieszeni, o tyle ktos kto umie jezdzic, nie
    koniecznie umie zdac egzamin, a wrecz ta umiejetnosc moze mu przeszkadzac,
    takze dobra szkola to taka, ktora uczy jednego i drugiego, zaryzukuje
    stwierdzenie ze z naciskiem na to drugie, bo jak ktos ma glowe na karku,
    zapisze sie na kursy doszkalajace, albo bedzie sie uczyl sam w odpowiednich
    warunkach, majac juz prawko, a jak bedzie umial jezdzic i nie zda egzaminu,
    to bedzie lozyl kase na kolejne durne przepychanki w word-zie, zamiast je
    poswiecic na sprzet, albo jazdy doszkalajace

  • 14. Data: 2009-09-18 07:01:42
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-18 08:56:13 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > to de fresz nie zrozumial co napisalem i w sumie powtorzyl dokladnie to samo

    Ty, jak chcesz powskakiwać do paru kaefów, to może napisz to otwartym
    tekstem, co?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 15. Data: 2009-09-18 07:03:45
    Od: n...@s...com

    On Fri, 18 Sep 2009 08:56:13 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >w 20 godzin nikogo sie nie nauczy jezdzic,

    aha

    > mozna jedynie nauczyc podsatw,

    I to calkiem solidnych. I o to wlasnie chodzi, zeby nauczyc jezdzic w
    stopniu podstawowym. Ot chocby zeby kursant wiedzial co to
    przeciwskret i umial go swiadomie uzywac.
    Nikt przeciez nie oczekuje ze po zdaniu egzaminu kierowca zacznie
    objezdzac stare wygi.

> [...]
    >nauczyc juz majac prawko w kieszeni, o tyle ktos kto umie jezdzic, nie
    >koniecznie umie zdac egzamin, a wrecz ta umiejetnosc moze mu przeszkadzac,

    Bzdura. Egzamin sklada sie z placu, kttory kazdy motocyklista po
    godzinie prob przejedzie bez problemow (bo panuje nad motocyklem,
    potrafi radzic sobie z balansem i sprzeglem itd). A w miescie masz
    trase ktora moznaby przeejchac z zamknietymi oczami.
    W czym niby ma przeszkadzac umiejetnosc jazdy ?

    >warunkach, majac juz prawko, a jak bedzie umial jezdzic i nie zda egzaminu,
    >to bedzie lozyl kase na kolejne durne przepychanki w word-zie, zamiast je
    >poswiecic na sprzet, albo jazdy doszkalajace

    Wzruszylem ale, powaznie. Ale nie rozumiem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2009-09-18 07:19:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Ty, jak chcesz powskakiwać do paru kaefów, to może napisz to
    > otwartym tekstem, co?

    Do paru już wskoczył wcześniej.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-09-18 07:21:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-18 09:19:57 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Do paru już wskoczył wcześniej.

    Widocznie chce se chłopak poprawić statystyki ;-)

  • 18. Data: 2009-09-18 07:36:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    http://www.vektra.com.pl/kontakt.html

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-09-18 07:45:45
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmie?cie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Egzamin sklada sie z placu, kttory kazdy motocyklista po
    > godzinie prob przejedzie bez problemow (bo panuje nad motocyklem,
    > potrafi radzic sobie z balansem i sprzeglem itd).

    umiejetnosc przejchania 8 to polowa sukcesu, ale pamiec o obracaniu lbem
    przy mijaniu slopkow czy krzyzowki na osemce to inna bajka, wiedza z czego
    sklada sie kazdy etap egzaminowania to tez dosc wazna informacja, aby w
    razie skuchy wiedziec co konkretnie powtorzyc, bo nie zawsze egzaminator
    raczy wszystko wyjasnic itd itp

    > A w miescie masz
    > trase ktora moznaby przeejchac z zamknietymi oczami.
    > W czym niby ma przeszkadzac umiejetnosc jazdy ?

    chocby w zatrzymywaniu sie za kazdym razem tam gdzie potrzeba, nawet jak z
    daleka widac ze jest pusto, i to zatrzymywania sie zawsze przed linia, a nie
    tam gdzie jest dobra widocznosc, a nadal brak zagrozenia itd, posiadanie
    prawka np b i setki godzin na moto czy za kolkiem wyrabiaja pewne nawyki,
    ktore moga kosztowac oblanie egzaminu, mimo ze sie jezdzi dobrze i
    bezpiecznie

  • 20. Data: 2009-09-18 07:46:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości