  • 1. Data: 2009-09-17 11:24:13
    Temat: Nauka jazdy w Trójmieście
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Szuka się jak w temacie, taką co uczy jeździć a nie tylko zdawać.
    Googlałem ale nic nie wyskoczyło. Wszelkie opinie mile widziane.

    Nie, nie dla mnie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-09-17 11:26:12
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmieście
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Szuka się jak w temacie, taką co uczy jeździć a nie tylko zdawać.

    uczy jezdzic w 20 godzin?

  • 3. Data: 2009-09-17 12:08:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > uczy jezdzic w 20 godzin?

    Niektórym całe życie nie starcza.

  • 4. Data: 2009-09-17 13:23:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Niektórym całe życie nie starcza.

    pewnie, ale w 20 godzin to mozna przygotowac do durnego egzaminu, ale nie
    nauczyc jezdzic, dadza podstawy, reszta przyjdzie po zdaniu egzaminu we
    wlasnym zakresie

  • 5. Data: 2009-09-17 13:29:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-17 15:23:21 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > pewnie, ale w 20 godzin to mozna przygotowac do durnego egzaminu, ale
    > nie nauczyc jezdzic, dadza podstawy, reszta przyjdzie po zdaniu
    > egzaminu we wlasnym zakresie

    Nie pitol - są szkoły (nieliczne), które kursantom wbijają solidne
    podstawy jeżdżenia, wprzeciwienstwie do znakomitej większości, która
    uczy tylko zdać egzamin. Były tu wielokrotnie polecane - 2 w Wawie, po
    jednej w Łodzi i Krakau (może jeszcze o którejś zapomiałem). I kusy tam
    trwają często dłużej niż 20 godzin. Magic szuka czegoś podobnego w 3M,
    więc jak nie masz nic do powiedzenia w tym temacie, to może przestań
    trollować.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-09-17 14:04:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko zdać egzamin. Były tu wielokrotnie polecane - 2 w Wawie, po jednej w
    > Łodzi i Krakau (może jeszcze o którejś zapomiałem). I kusy tam trwają

    no i co napisales pozatym co ja napisalem??
    przeciez pisalem o 20 godzinach i co najwyzej o podstawach, a nie o
    nauczeniu jazdy
    taki kurs ma przygotowac do egzaminu, bo niestety egzamin jest natyle durny,
    ze moze na nim polec nawet ktos, kto ma za soba na moto 100kkm, a tym
    bardziej moze polec, jak pokaze ze je ma

    to nie ameryka, tylko polska i tutaj sie musisz nauczyc jak zdac egzamin, a
    nauczyc sie sam, lub na jazdach doszkalajacych

  • 7. Data: 2009-09-17 14:24:53
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 17 Sep 2009 16:04:48 +0200, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > egzamin jest natyle durny, ze moze na nim polec nawet ktos, kto ma za
    > soba na moto 100kkm, a tym bardziej moze polec, jak pokaze ze je ma

    Skąd pomysł, że kurs, który uczy podstaw dobrze nie przygotuje do egzaminu?
    Promotor/kulikowisko w Warszawie mają wysoką zdawalność, a uczą dobrze.

    Jak ja lubię takie fałszywe dychotomie, kurs może albo uczyć podstaw i
    nie przygotowywać do egzaminu albo być durnym i przygotowywać do egzaminu.
    Obawiam się, że tak to tylko w trollandii.

    > to nie ameryka, tylko polska i tutaj sie musisz nauczyc jak zdac
    > egzamin, a nauczyc sie sam, lub na jazdach doszkalajacych

    LOL. Że niby w USA to uczą porządnie do prawa jazdy na motocykl?
    Chyba Ci się Stany ze starą Europą pomyliły, egzamin na pełne prawko
    jazdy na motocykl we Francji czy w Anglii jest dość faszystowski i trzeba
    się sporo wcześniej nauczyć jeżdżąc na L-kach i zaliczyć odpowiednią liczbę
    godzin na kursie, ale w USA w wielu stanach kurs nauki jazdy na motocyklu
    jest zupełnie opcjonalny do uzyskania motorcycle endorsement na prawku.

    A jak przejdziesz podstawowy kurs MSF to zazwyczaj prawko dostajesz z
    automatu, bez sprawdzania jak potrafisz jeździć. Przy czym kurs Basic MSF
    to 5 godzin teorii i 10 godzin jazdy.

    Jak to jest, że "w ameryce" potrafia nauczyć koogoś jeździć w 10 godzin
    praktyki i 5 teorii, a w "tylko polsce" to żadna szkoła jazdy nie nauczy
    jeździć w 20+ godzin praktyki i 20+ teorii?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 8. Data: 2009-09-17 15:51:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd pomysł, że kurs, który uczy podstaw dobrze nie przygotuje do
    > egzaminu?

    a gdzie ja cos takiego napisalem?

    > Promotor/kulikowisko w Warszawie mają wysoką zdawalność, a uczą dobrze.

    i co to ma do rzeczy?

    > Jak ja lubię takie fałszywe dychotomie, kurs może albo uczyć podstaw i
    > nie przygotowywać do egzaminu albo być durnym i przygotowywać do egzaminu.

    uwielbiam jak ktos nie doczyta, albo nie zrozumie, a sobie potem dopowie co
    mu wygodnie

    przeczytaj jeszcze raz to co napisalem, tylko ze zrozumieniem

    > LOL. Że niby w USA to uczą porządnie do prawa jazdy na motocykl?

    chodzilo mi konkretnie o egaminowanie, wymogi i nuanse samych egzaminow,
    oraz wysoka swobode naszych egzaminatorow, bo wg wymogow egzaminacyjnych i
    tego za co mozna oblac egzamin, 99% kierowcow musialo by oddac prawka

    dlatego pisalem, ze nasze szkoly przedewszystkim musza nauczac zdawac
    egzamin, przy okazji nauczajac lepiej lub gorzej podstaw jazdy, ale na
    kursie "szczypiorka" nikt nie nauczy jezdzic
    czyli to co napisalem na samym poczatku

  • 9. Data: 2009-09-17 16:22:49
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Magic pisze:
    > Witek.
    > Szuka się jak w temacie, taką co uczy jeździć a nie tylko zdawać.
    > Googlałem ale nic nie wyskoczyło. Wszelkie opinie mile widziane.
    >
    > Nie, nie dla mnie.

    Odpowiedź brzmi: ELKA
    Nie, nie pracuję tam :-)
    Żona się tam uczy, instruktor to oaza cierpliwości, poza tym
    motocyklista. Na kursie panuje naprawdę miła atmosfera, mają przyzwoity
    motocykl. Polecam

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 10. Data: 2009-09-17 18:34:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    szerszen pisze:

    > no i co napisales pozatym co ja napisalem??

    Magic jeździ już motocyklem jakiś czas, długo pisze na grupę i ma pewno
    wie jak działają szkółki :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr