  • Data: 2010-06-22 12:21:43
    Temat: Re: Natarczywe telefony obslugi orange - przedluzenie umowy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał

    > Nic to nie da. Po 2-3 dni inny akwizytor orange zobaczy w systemie że już
    > całe 2 dni nikt nie dzwonił i spróbuje szczęscia.

    cd poprzedniego postu:
    Jak później do mnie znów dzwonili, pytałem się skąd dzwonią, mówili różne miasta
    Polski, oddalone o 150 - 350km, to mówiłem, że już mam sporo lokalnych
    propozycji, więc dlaczego spoza mojego miasta mnie nagabują. Dodałem też i
    poprosiłem o stosowną notatke przy moim nazwisku, że posiadam SWOJEGO
    przedstawiciela biznesowego, który za mnie te kwestie załatwia, a ponadto niech
    zapiszą, że dalsze wydzwanianie do mnie uznam za spam telefoniczny i
    molestowanie i zgłoszę to na Policję. Nie wiem, czy się tym zasugerowali, ale
    ilość nachalnych połączeń nagle spadła. I dobrze.