  • 61. Data: 2010-05-19 17:35:22
    Temat: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > Staram sie za wszelka cene nie znizac do Twojego poziomu. Staram sie jednak
    > skutecznie wytlumaczyc, ze masz patrzec w lusterka i nie skamlec za kazdym
    > razem jak widzisz jakiegos kierowce lamiacego przepisy PoRD. Ale widze ze
    > kulturalnymi metodami sie nie da.

    Czy na drodze moze byc cos gorszego niz PH wiozacy dostawczakiem
    marchewke na czas??

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 62. Data: 2010-05-19 17:52:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-19 16:18, Icek pisze:

    > jechalem sobie dzis pewna trasa. Dynamicznie zmienialem pasy. Za kazdym
    > razem to sygnalizowalem. Miejsca bylo sporo. Predkosc ponizej dopuszczalnej.
    > Staje na czerwony i przychodzi do mnie taki kolo i puka w okienko, ze on
    > jechal spokojnie a ja mu droge _zajechalem_. Nawyzywal mnie wlasnie od
    > cwaniaczkow (stal tuz za mna). Miejsca bylo na 3 samochody jednak kapelusz
    > trzymal "bezpieczna odleglosc".

    LOL, cóż za dramatyczne doniesienie ze wskazaniem na własną niewinność
    - o braku refleksji nawet nie wspomnę.

    > Mam wrazenie, ze reprezentujesz wlasnie taki typ.

    Znaczy się po rak kolejny brakuje argumentów na obronienie własnej
    tezy...

    > Boli Cie, ze ktos lamie przepisy, jedzie za szybko, parkuje na zakazach,
    > trabi a Ty nie mozesz bo albo Ci zona zabrania albo tak nie umiesz i boisz
    > sie jechac szybciej niz 30km/h.

    Wspaniała deklaracja mistrza prostej, któremu mało kto dorasta do pięt
    - tak w umiejętnościach, jak i w odwadze (w szczególności deklarowanej).

    > Kolo na przejezdzie robi takie numery to jego broszka. Poki nie wplywa na
    > Twoje bezpieczenstwo to nie Twoj biznes.

    Jeżeli robi takie numery na przejeździe, to robi podobne gdzie indziej.
    Akceptacja takich zachowań prowadzi do problemów i smutnych statystyk
    wypadkowych. Dziś przejechał przez przejazd, jutro uzna, ze zdąży
    wyprzedzić przed pasami, a pojutrze przejedzie na czerwonym...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 63. Data: 2010-05-19 18:19:59
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Czy na drodze moze byc cos gorszego niz PH wiozacy dostawczakiem
    > marchewke na czas??

    kapelusz nie patrzacy w lusterka jadacy 30/50 lub 70/90 srodkiem, nie
    wlaczajacy migacza na czas, nie umiejacy wyprzedzac, skrecajacy w lewo od
    prawej krawedzi, ktoremu z trudem idzie znalezienie drazka zmiany biegow jak
    ma ruszyc z zielonego.

    Nie mowie juz o naglej zmianie pasa ruchu (np przy probie wjechania na rondo
    jak wjazd jest dwupasmowy).

    W dodatku jak takiemu zajedziesz przestrzen przed jego samochodem (15 metrow
    do kolejnego) to Ci trabi i mruga, ze jestes cwaniak i pirat drogowy.

    Jak nie obejmujesz tego co sie dzieje na jezdni to wsiadasz w
    autobus/tramwaj albo wynajmujesz szofera.

    Kiedys mialem taka sytuacje: jade sobie autem. Musialem zabrac je od jednego
    mecvhanika do drugiego. Nie mialo ustawionej poprawnie zbieznosci. Na
    skrzyzowaniu skrecam z predkoscia 10km/h w prawo ale opony juz piszcza (zla
    zbieznosc) a stara baba mi krzyczy z chodnika "pirat pirat"

    Wiozlem kiedys tez pasazerke. Zajalem pool posiotion na lewym pasie. Prawy
    akurat byl wolny (jechal nim troszke wczesniej TIR). No i ten TIR chwile po
    mnie zajal miejsce na prawo odemnie. Dostalem zjebe od pasazera, ze ten TIR
    tak blisko nas podjechal. Takie osoby nie powinni nigdy wsiadac na
    kierownice.

    Generalnie zasada jest taka, ze im wiecej literek w tablicy od lewej strony
    tym wieksze prawdopodobienstwo na jakies nieprzewidziane nagle i gwaltowne
    ruchy.

    Icek

  • 64. Data: 2010-05-19 18:23:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > wypadkowych. Dziś przejechał przez przejazd, jutro uzna, ze zdąży
    > wyprzedzić przed pasami, a pojutrze przejedzie na czerwonym...

    i rozumiem mamy tu grupe osob, ktore beda za wszelka cene uczyc innych ?

    To Wasze zadanie? Jak tylko ktos przekroczy predkosc czy przejedzie zle
    przez przejazd to zaraz "zatrzymac takiego" i oddac w rece policji niech
    wytnie chwasta??

    Bez jaj. Masa przepisow jest nieporozumieniem, ktore nie powinno sie
    zdarzyc.

    A moze takie kierowca auta jak na filmiku wlasnie szybko wiozl zone do
    szpitala bo rodzi ? A moze choregodo szpitala ?

    Chcesz prostowac swiat to nagrywaj takie wybryki i wysylaj na policje ale na
    boga nie pouczaj innych. Nie narzucaj im swojej woli i swojego sposobu
    myslenia.

    Icek

  • 65. Data: 2010-05-19 18:25:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Generalnie zasada jest taka, ze im wiecej literek w tablicy od lewej
    strony
    > tym wieksze prawdopodobienstwo na jakies nieprzewidziane nagle i gwaltowne
    > ruchy.

    albo zaparkuje na 3 miejscach, trawniku itp. (nie mowiac juz o miejscach dla
    inwalidow)

    Icek

  • 66. Data: 2010-05-19 18:34:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > A moze takie kierowca auta jak na filmiku wlasnie szybko wiozl zone do
    > szpitala bo rodzi ? A moze choregodo szpitala ?

    ROTFL debesciacki argument z zona. Tak, teraz wszyscy wożą rodzące żony
    do szpitala - będziemy mieli drugie Chiny.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 67. Data: 2010-05-19 18:49:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-19 17:35, DoQ pisze:

    > Czy na drodze moze byc cos gorszego niz PH wiozacy dostawczakiem
    > marchewke na czas??

    Ciężko stwierdzić - pytanie jaki dostawczak :) Mów mi 'van' to też
    w sumie dostawczak :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 68. Data: 2010-05-19 19:15:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-19 18:23, Icek pisze:y

> [...]
    > To Wasze zadanie? Jak tylko ktos przekroczy predkosc czy przejedzie zle
    > przez przejazd to zaraz "zatrzymac takiego" i oddac w rece policji niech

    Nie wiem co rozumiesz, ale wygląda na to, że w sumie niewiele - ta
    wypowiedź jest doskonałym podsumowaniem Twojej świadomości w tej
    materii, oraz podejścia, które w sumie już dość szczegółowo określiłeś.
    Tłumaczyć jak widzę można długo, ale skuteczność tego jest średnia.

    > Bez jaj. Masa przepisow jest nieporozumieniem, ktore nie powinno sie
    > zdarzyc.

    Aha, nieporozumieniem. Ograniczenia prędkości są nieporozumieniem,
    zakaz wyprzedzania na skrzyżowaniach nieporozumieniem, zakaz przejazdu
    przez zamknięte rogatki nieporozumieniem - możesz do tego dołożyć
    pewnie długą listę przepisów, które Ci zwyczajnie przeszkadzają.
    Nie tylko Tobie oczywiście - znajdziesz pewnie grupę wsparcia, co
    się co jakiś czas przebija z treści tu prezentowanych.

    > A moze takie kierowca auta jak na filmiku wlasnie szybko wiozl zone do
    > szpitala bo rodzi ? A moze choregodo szpitala ?

    ROTFL^3 - te dostawczaki to pewnie w zastępstwie karetek dowoziły
    pacjentów z zawałem na dializy. Rav4 vs Megane to pewnie transport
    krwi, a audi i skodami narządy do przeszczepów wieźli. Twój
    przyjaciel z ciężarówki to pewnie ewakuował cały oddział położniczy
    z Wąchocka (przepraszam mieszkańców Wąchocka, ale sami wiecie -
    tyle kawałów o tym mieście już było, że tam mi się nasunęło :) ).

    > Chcesz prostowac swiat to nagrywaj takie wybryki i wysylaj na policje

    Znów Ci brakuje argumentów merytorycznych.

    > ale na boga nie pouczaj innych.Nie narzucaj im swojej woli i swojego
    > sposobu myslenia.

    LOL - widzę, że opisanie nagannych praktyk na drodze i nazwanie tego
    po imieniu (choć grzecznie) bardzo ubodło; jak to się mawia - uderz
    w stół, a nożyce się odezwą.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 69. Data: 2010-05-19 19:22:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 14:11:22 +0200, Icek wrote:

    >no ale bez sensu jest trzymac przepisy, ktore powszechnie sa lamane

    Te przepisy nie sa takie zle, tylko reszta niedostosowana do potrzeb
    ludnosci :-)

    J.

  • 70. Data: 2010-05-19 19:32:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-19 18:19, Icek pisze:
    (...)
    > Generalnie zasada jest taka, ze im wiecej literek w tablicy od lewej strony
    > tym wieksze prawdopodobienstwo na jakies nieprzewidziane nagle i gwaltowne
    > ruchy.

    Mówisz, że we Wrocławiu taka zależność występuje? To być może, niemniej
    doświadczenie weryfikuje takie opinie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.