    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Date: Wed, 19 May 2010 18:19:59 +0200

    > Czy na drodze moze byc cos gorszego niz PH wiozacy dostawczakiem
    > marchewke na czas??

    kapelusz nie patrzacy w lusterka jadacy 30/50 lub 70/90 srodkiem, nie
    wlaczajacy migacza na czas, nie umiejacy wyprzedzac, skrecajacy w lewo od
    prawej krawedzi, ktoremu z trudem idzie znalezienie drazka zmiany biegow jak
    ma ruszyc z zielonego.

    Nie mowie juz o naglej zmianie pasa ruchu (np przy probie wjechania na rondo
    jak wjazd jest dwupasmowy).

    W dodatku jak takiemu zajedziesz przestrzen przed jego samochodem (15 metrow
    do kolejnego) to Ci trabi i mruga, ze jestes cwaniak i pirat drogowy.

    Jak nie obejmujesz tego co sie dzieje na jezdni to wsiadasz w
    autobus/tramwaj albo wynajmujesz szofera.

    Kiedys mialem taka sytuacje: jade sobie autem. Musialem zabrac je od jednego
    mecvhanika do drugiego. Nie mialo ustawionej poprawnie zbieznosci. Na
    skrzyzowaniu skrecam z predkoscia 10km/h w prawo ale opony juz piszcza (zla
    zbieznosc) a stara baba mi krzyczy z chodnika "pirat pirat"

    Wiozlem kiedys tez pasazerke. Zajalem pool posiotion na lewym pasie. Prawy
    akurat byl wolny (jechal nim troszke wczesniej TIR). No i ten TIR chwile po
    mnie zajal miejsce na prawo odemnie. Dostalem zjebe od pasazera, ze ten TIR
    tak blisko nas podjechal. Takie osoby nie powinni nigdy wsiadac na
    kierownice.

    Generalnie zasada jest taka, ze im wiecej literek w tablicy od lewej strony
    tym wieksze prawdopodobienstwo na jakies nieprzewidziane nagle i gwaltowne
    ruchy.

    Icek