    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Date: Wed, 19 May 2010 17:52:33 +0200

    W dniu 2010-05-19 16:18, Icek pisze:

    > jechalem sobie dzis pewna trasa. Dynamicznie zmienialem pasy. Za kazdym
    > razem to sygnalizowalem. Miejsca bylo sporo. Predkosc ponizej dopuszczalnej.
    > Staje na czerwony i przychodzi do mnie taki kolo i puka w okienko, ze on
    > jechal spokojnie a ja mu droge _zajechalem_. Nawyzywal mnie wlasnie od
    > cwaniaczkow (stal tuz za mna). Miejsca bylo na 3 samochody jednak kapelusz
    > trzymal "bezpieczna odleglosc".

    LOL, cóż za dramatyczne doniesienie ze wskazaniem na własną niewinność
    - o braku refleksji nawet nie wspomnę.

    > Mam wrazenie, ze reprezentujesz wlasnie taki typ.

    Znaczy się po rak kolejny brakuje argumentów na obronienie własnej
    tezy...

    > Boli Cie, ze ktos lamie przepisy, jedzie za szybko, parkuje na zakazach,
    > trabi a Ty nie mozesz bo albo Ci zona zabrania albo tak nie umiesz i boisz
    > sie jechac szybciej niz 30km/h.

    Wspaniała deklaracja mistrza prostej, któremu mało kto dorasta do pięt
    - tak w umiejętnościach, jak i w odwadze (w szczególności deklarowanej).

    > Kolo na przejezdzie robi takie numery to jego broszka. Poki nie wplywa na
    > Twoje bezpieczenstwo to nie Twoj biznes.

    Jeżeli robi takie numery na przejeździe, to robi podobne gdzie indziej.
    Akceptacja takich zachowań prowadzi do problemów i smutnych statystyk
    wypadkowych. Dziś przejechał przez przejazd, jutro uzna, ze zdąży
    wyprzedzić przed pasami, a pojutrze przejedzie na czerwonym...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.