  • Data: 2011-04-01 01:02:45
    Temat: Re: Nasze drogie paliwo...
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-31 19:17, Artur Maśląg pisze:

    > Wręcz przeciwnie - masz poszukać argumentów, które by potwierdziły
    > Twoją wersję, czyli brak wpływu podatków na cenę benzyny/koszt
    > przejazdu itd.

    A jak już to zrobię, to każesz mi poszukać argumentów na brak wpływu
    oddziaływania Księżyca na koszt przejazdu. Bo będzie Ci się wydawać, że
    jakiś jest. Litości. Przestań się kompromitować.

    Koszt przejazdu w najprostszym ujęciu to cena benzyny plus koszty
    dodatkowe jak np. opłaty na bramach tudzież winiety. jeżeli chcesz
    udowodnić coś innego lub zabawić się w aptekę to zrób to. Może masz
    rację, na razie, coś palnąłeś i próbujesz się z tego wykręcać.

    > Trzeba było uważać - pisałem już wcześniej. Wliczyłeś tylko koszt
    > benzyny i bramek. Pominąłeś choćby podatki związane z samym posiadaniem
    > pojazdu itd.

    A jaki to ma wpływ na koszt przejazdu? Może będziemy jeszcze rozważać
    koszt zakupu samochodu? A może wysokość składek emerytalnych? Nie
    zapomnij o ubezpieczeniu, podatkach, legitymacji członkowskiej w klubie
    golfowym itp.

    > Obawiam się, że nie tylko niemieckiej.

    Obawiaj się do woli, tylko kontroluj wysoki poziom własnego
    samozadowolenia to jest bardzo ważne.

    > Nie, no skąd. Nieznajomość/brak wiedzy/świadomości coraz częściej
    > uważa się za zaletę, a nie wadę. Fakt, takimi ludźmi łatwiej
    > manipulować.

    Widzę, że przeszedłeś na jakiś wewnętrzny monolog. Chyba nie powinienem
    przeszkadzać.

    > Doskonałe - kolejny wniosek oparty na braku wiedzy, w najlepszym
    > wypadku na własnym przekonaniu opartym na domniemaniach popartych
    > domysłami.

    To są właśnie Twoje "argumenty". Rzucasz się jak jakiś kundelek, ale od
    początku Twoich wywodów nie udało Ci się napisać absolutnie nic
    merytorycznego. Wygląda na to, że strasznie jara Cię poczucie własnej
    pseudo elokwencji, co tłumaczy Twój bezkrytycyzm do własnych "wywodów".

    Jeżeli o mnie chodzi to było by na tyle. Te prymitywne newsowe zagrywki,
    testuj na innych. A jeśli chodzi o podniecanie się samym sobą, to
    wierze, że masz w tym na tyle duże doświadczenie, iż dasz sobie radę sam.

    A.