  • Data: 2011-03-31 14:41:03
    Temat: Re: Nasze drogie paliwo...
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-31 14:28, Artur Maśląg pisze:

    > To co napisałem, czyli inny system podatkowy, z którym najpierw
    > powinieneś się zaznajomić, nim zaczniesz twierdzić, że koszt przejazdu
    > nie zależy od podatków i że w Niemczech jest taniej, ponieważ
    > policzyłeś koszt paliwa + opłaty na bramkach.

    Znaczy się ja mam szukać argumentów na obronę Twojej sugestii, że się mylę?

    Napisałem o koszcie przejechania jakiegoś odcinka, wliczyłem w ten koszt
    to co wydaje się, że ma wpływ, jeżeli jest coś jeszcze to napisz.

    Jak na razie zarzucasz mi nieznajomość niemieckiej gospodarki co jest
    akurat prawdą. Ale absolutnie nic to nie wnosi. Zwłaszcza, że Ty też nie
    znasz, tylko coś Ci się wydaje.

    A.