  • 11. Data: 2011-03-30 08:08:28
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4d924732$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

    >> Kiepsko jak z byle powodu brak Ci słów.
    >>

    > Tak? Płacisz podatki? I nie żal Ci?

    Nie i nie będę robił histerii z takiego powodu. Poza tym jest jeszcze
    kwestia co dokładnie się stało bo jakość "publikacji" jaka jest każdy
    myślący człowiek widzi. Szczerze, zdarzyło sie i koniec samochód jest w
    jednym kawałku więc nie ma co lamentować.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-03-30 08:42:29
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    begin mister

    >Jeśli policja wykupuje AC (lub jakakolwiek instytucja państwowa) to
    >dopiero jest skandal, bo jest to w zasadzie równoważne bezsensownemu
    >dotowaniu danego ubezpieczyciela.

    A wiesz co to przetarg? (tak wiem, ustawiony).
    Gdyby nie ubezpieczyli to byłoby larum że rozbili\uszkodzili i naprawiają za
    nasze podatki.
    W zeszłym roku ktoś jakiegoś samolotu nie ubezpieczył a potem larum i płacz
    jak tak można?

    PZDR

  • 13. Data: 2011-03-30 09:04:48
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > http://www.ekutno.pl/?kutno=0&y=1&zoom=10098
    > albo
    > http://skocz.pl/policjakutno
    >
    > Brak mi słów...

    Ale mi wielka afera, bo obtarl blotnik i zderzak.

    Ja to normalnie nie moge wyjsc z podziwu jak wielu jest na tej grupie
    idealnych kierowcow co to przejechali setki tysiecy kilometrow i nigdy nawet
    nie zarysowali auta. Napiszcie jak to sie robi, bo sam znam osobiscie wielu
    moim zdaniem dobrych kierowcow, ale zaden nie moze sie pochwalic tak duzymi
    przebiegami bez zadnej rysy.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 14. Data: 2011-03-30 09:15:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > osobiscie wielu moim zdaniem dobrych kierowcow, ale zaden nie moze sie
    > pochwalic tak duzymi przebiegami bez zadnej rysy.

    Ja to nie mogę wyjść z podziwu jak ciężkomyślący ludzie są. Skoro
    policjantowi udało się uszkodzić samochód o przystanek to podejrzewać
    należy, że był nawalony albo naćpany. Ciężko powiedzieć co mu się przytrafi
    następnym razem.

  • 15. Data: 2011-03-30 10:18:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-29 22:46, R2r pisze:
    > http://www.ekutno.pl/?kutno=0&y=1&zoom=10098
    > albo
    > http://skocz.pl/policjakutno
    >
    > Brak mi słów...

    Mi też - nic nie pisali o sztucznej mgle i strzałach w 13 sekundzie?

  • 16. Data: 2011-03-30 10:48:09
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 30-03-2011 o 08:42:29 Ktostam <k...@a...pl> napisał(a):

    > Gdyby nie ubezpieczyli to byłoby larum że rozbili\uszkodzili i
    > naprawiają za nasze podatki.

    Więc lepiej marnować pieniądze niż pozwolić na larum. To właśnie
    demokracja.

    --
    SW3
    ----

  • 17. Data: 2011-03-30 11:21:04
    Od: "Ktostam" <k...@a...pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    >Więc lepiej marnować pieniądze niż pozwolić na larum. To właśnie
    >demokracja.

    Nie, po prostu wychodzę z założenia że rację miał Cimoszewicz mówiąc
    powodzianom że trzeba się było ubezpieczyć a nie wołać na Państwo że zostali
    z gołą dupą bo się pobudowali blisko rzeki. Jeśli twierdzisz że
    ubezpieczenia to fikcja to się nie ubezpieczaj tylko potem nie wołaj od
    reszty na zrzutkę że Ci się krzywda stała, albo nie płacz że komornik zabrał
    wszystko co mógł jak przyjdzie płacić odszkodowanie za wyrządzone szkody.

    PZDR

  • 18. Data: 2011-03-30 11:33:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ktostam" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > reszty na zrzutkę że Ci się krzywda stała, albo nie płacz że komornik
    > zabrał wszystko co mógł jak przyjdzie płacić odszkodowanie za wyrządzone

    A co to ma wspólnego z ubezpieczaniem mienia państwowego?
    Nie pomyślałeś, że państwo samo w sobie pełni taką funkcję dla swojego
    mienia?
    A ryzyko w takim przypadku może być niższe niż składka którą należałoby
    zapłacić za wszystko?

  • 19. Data: 2011-03-30 13:32:37
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 30-03-2011 o 11:21:04 Ktostam <k...@a...pl> napisał(a):

    > Nie, po prostu wychodzę z założenia że rację miał Cimoszewicz mówiąc
    > powodzianom że trzeba się było ubezpieczyć a nie wołać na Państwo że

    I co ciekawe, jedyny taki polityk znalazł się akurat w partii zwanej
    lewicową.
    Na temat powodzi można by wiele napisać ale generalnie powódź nie jest
    tematem tego wątku więc się powstrzymam.

> [...]
    > reszty na zrzutkę że Ci się krzywda stała, albo nie płacz że komornik
    > zabrał wszystko co mógł jak przyjdzie płacić odszkodowanie za wyrządzone

    Ale sądzisz, że ubezpieczyciel to instytucja charytatywna? Ubezpieczyciel
    jak każda inna firma ma zarabiać więc kalkuluje składkę tak, żeby suma
    składek była wyższa niż suma wypłacanych odszkodowań. Więc statystycznie
    nie opłaca się ubezpieczać. Oczywiście jak mam jeden dom/samochód/krowę
    żywicielkę to go/ją ubezpieczę bo ewentualna strata byłaby dla mnie nie do
    zaakceptowania. Ale przy większych ilościach statystyka działa i zamiast
    dawać zarobić jakiejś firmie, taniej jest samemu ponosić koszty - być
    samemu swoim ubezpieczycielem.

    --
    SW3
    ----

  • 20. Data: 2011-03-30 14:12:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ktostam

    > A wiesz co to przetarg? (tak wiem, ustawiony).

    Piłeś?

    > Gdyby nie ubezpieczyli to
    > byłoby larum że rozbili\uszkodzili i naprawiają za nasze podatki.
    > W zeszłym roku ktoś jakiegoś samolotu nie ubezpieczył a potem larum i
    > płacz jak tak można?

    Larum debili, którzy nie rozumieją, po co wykupuje się ubezpieczenie i
    dlaczego nie ma sensu, żeby robiło to państwo.