-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
Date: Tue, 13 Apr 2010 21:42:05 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hq2hc6$8ef$1@news.onet.pl>
References: <4bc45975$1@news.home.net.pl> <hq2av9$guj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271187654 8655 91.150.222.21 (13 Apr 2010 19:40:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Apr 2010 19:40:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272551
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
news:hq2av9$guj$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć topek,
> mam identyczne odczucia :) Nowoczesne diesle to skomplikowane i drogie w
> naprawie auta. Może za parę lat lepiej dopracują technologie. DPFy,
> dwumasy nie wytrzymujące sporych momentów obrotowych, technika jazdy musi
> być dostosowana (nie za miskie obroty, nie za wysokie, czasem pokręcić do
> 4krpm), zapiekające się kierownice turbiny - a wszystko drogie w naprawie.
> Myślę jednak, że odpowiednia technika jazdy znacząco zmniejsza możliwość
> wystąpienia "znanej" awarii.
> A u mnie na razie na liście na miejscu nr1 jest honda accord (przedostatni
> model) 2.0i 155KM. Korci mnie, choć obawiam sie o zużycie paliwa, jeżdżę
> głównie w małym mieście, nie zawsze ekonomicznie ;)
Panie, co też Pan.
Są jeszcze samochody, które są wyposazone w silniki diesla i nie
przysparzają kłopotów eksploatacyjnych. Są to auta oparte o silniki PSA 1.6
i 2.0 HDI (oba 16-zaworowe) oraz nieśmiertelny 1.9 TDI (obecnie 105KM i
115KM) koncernu VW. Jest tylko jedno ALE. Auto używane, posiadające ten
silnik, trzeba kupować, jak ma realny przebieg <200.000 km, a nie licznikowy
(bo może się okazać, że ma realny w okolicach 500.000 km).
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.10 22:31 .Peeter
- 13.04.10 22:35 Cavallino
- 13.04.10 22:42 Adam Szewczak
- 13.04.10 22:42 z
- 13.04.10 23:14 Grzegorz Prędki
- 13.04.10 23:16 topek
- 14.04.10 01:35 Grzegorz Prędki
- 14.04.10 08:37 radar
- 14.04.10 08:57 Jurand
- 14.04.10 09:07 Jakub Witkowski
- 14.04.10 10:25 Massai
- 14.04.10 10:36 szwagier
- 14.04.10 10:34 hamberg
- 14.04.10 10:47 omega_fan
- 14.04.10 10:53 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=