  • Data: 2010-04-14 08:57:57
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:hq2vqe$m1l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ale czesc tych silnikow ma FAP i dwumase.

    No i co z tego.
    Dwumasa - komplet ze sprzęgłem - to dla silników 2.0D koszt c.a. 1600-1800
    PLN za zamiennik. Wytrzymuje bez większych "ale" 150 tysięcy kilometrów. To
    masz raptem 1000 PLN więcej niż sam komplet sprzęgła. Do przeżycia. Bardzo
    szybko odrobisz to na stacji benzynowej, bo te silniki palą wręcz
    niewiarygodnie mało.
    FAP - są na to różne sposoby, natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś
    sobie kupił auto bez FAP-a.
    Silniki benzynowe też mają katalizatory i też ludzie kombinują, co tutaj
    zrobić, jak Ci się kat rozsypie - i mało kto jedzie do serwisu i zamawia za
    parę tysięcy "nówkę sztukę".

    Jurand.