  • Data: 2010-04-13 20:30:57
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PSYLO wrote:

    > Czyli pewnie trasa 6-7l, według tego co pisałeś wcześniej,

    Trasa 7,5, to jest te 70km od Białobrzegów do Wawy.

    > a miasto
    > ~14.

    Żeby średnia którą mi pokazuje wyszła to łatwo policzyć ile musiałby
    spalić po mieście:
    Na tych 70km spalił 5,25 litra (7,5l/100km), a w sumie 9,4l/100km * 1,7
    (170 km mam przejechane od tamtego kasowania= prawie 16l.

    Czyli na tych 100km w mieście musiał spalić około 10,5-11l.

    Ale to smieszne dystanse, na trasie to sobie można ot tak popatrzeć "co
    by było gdybym się pilnował", ale już w mieście to nic nie mówi.

    > Jakby do tego jeszcze wziąć poprawkę na tradycyjne zaniżanie
    > wyników podawanych przez komputer to wychodzi jeszcze ciekawiej. No i
    > 8-10 km to już nie jest krótka trasa w mieście, za taką uważam raczej
    > 2-4 km.

    Tyle że te 8km jadę zazwyczaj 30-40 minut...
    No, poranne 8km jadę 20 minut. Gorzej w ciągu dnia i wieczorem.

    Z drugiego wskazania, czasu jazdy i dystansu (7000 km) mam średnią
    prędkość 27km/h :-( A nie wiem czy się liczenie czasu nie zatrzymuje
    jak się stoi...

    --
    Pozdro
    Massai