  • Data: 2010-04-13 19:51:28
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: V-Tec <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć topek,
    mam identyczne odczucia :) Nowoczesne diesle to skomplikowane i drogie w
    naprawie auta. Może za parę lat lepiej dopracują technologie. DPFy,
    dwumasy nie wytrzymujące sporych momentów obrotowych, technika jazdy
    musi być dostosowana (nie za miskie obroty, nie za wysokie, czasem
    pokręcić do 4krpm), zapiekające się kierownice turbiny - a wszystko
    drogie w naprawie. Myślę jednak, że odpowiednia technika jazdy znacząco
    zmniejsza możliwość wystąpienia "znanej" awarii.
    A u mnie na razie na liście na miejscu nr1 jest honda accord
    (przedostatni model) 2.0i 155KM. Korci mnie, choć obawiam sie o zużycie
    paliwa, jeżdżę głównie w małym mieście, nie zawsze ekonomicznie ;)

    --
    pozdrawiam,
    W.