  • Data: 2010-12-28 17:25:09
    Temat: Re: Następca SE K800?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010 17:35:50 +0100, z wrote:

    >Pewnie że nie wszystko ale wypuścili pewnie z dziesięć modeli i do
    >żadnego nie dało się upchać ksenona. Cybershoty z diodami.
    >Gdyby nie było to możliwe i gdyby k800 nie był tak chwalony to bym
    >zrozumiał.

    Lampa duzo miejsca zajmuje, a zasieg .. wieksze fotoaparaty maja
    klopot z osiagnieciem 2m, wiec podejrzewam ze i K800 tez byl kiepski.
    Moze te diody wcale nie sa takie zle.

    Do K550 to nie wiem - czy cos przesadzili z kompresja, czy matryca
    ostatniej jakosci i tak szumi. Zdjecia wychodza bardzo zle, i nie
    tylko w w nocy.

    J.