  • 11. Data: 2012-06-29 13:33:10
    Temat: Re: Naprawdę "Prosty pomysł"
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-29 13:17, Bydlę pisze:

    > W Polsce nikt jeszcze nie otrzymał Prawa Jazdy, więc autora trzeba
    > leczyć...

    Otrzymał po zdaniu egzaminu (w tym znaczeniu). Umiejętność czytania ze
    zrozumieniem i logicznego myślenia się kłania.

  • 12. Data: 2012-06-29 15:01:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-29 12:08:34 +0200, anacron <a...@a...pl> said:

    > Przesadzał, testy są banalnie proste, a te światełka to badanie czasu
    > reakcji, wiec muszą być kolory pozmieniane. Na drodze nie wiesz, kiedy
    > wyskoczy Ci łoś na autostradzie... :) Musisz przeanalizować sytuację i
    > podjąć stosowną decyzję.

    Prawie dobrze.
    O ile łosie będą tak łaskawe, że na autostradę będą wpadać z właściwym
    światełkiem.
    ;-)
    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-06-29 15:02:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-29 13:33:10 +0200, anacron <a...@a...pl> said:

    > Otrzymał po zdaniu egzaminu (w tym znaczeniu).

    Nie, Prawa Jazdy nie mógł otrzymać, gdyż coś takiego nie istnieje.
    Tak samo jak nie istnieje np. Policja.

    > Umiejętność czytania ze
    > zrozumieniem i logicznego myślenia się kłania.

    Kłania się wiedza ze szkoły podstawowej...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-06-29 16:43:38
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-29 15:02, Bydlę pisze:

    > Nie, Prawa Jazdy nie mógł otrzymać, gdyż coś takiego nie istnieje.
    > Tak samo jak nie istnieje np. Policja.

    a PRAWO JAZDY istnieje?

  • 15. Data: 2012-06-29 17:48:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nazgul,

    Friday, June 29, 2012, 4:43:38 PM, you wrote:

    > a PRAWO JAZDY istnieje?

    O czym wy, kwa nać!, pierdolicie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2012-06-29 17:49:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > W Polsce nikt jeszcze nie otrzymał Prawa Jazdy, więc autora trzeba
    > leczyć...

    Zgadza sie, Prawo Jazdy wystepuje tylko w irlandzkich mandatach.

  • 17. Data: 2012-06-29 18:11:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-29 15:02, Bydlę pisze:
    (...)
    > Nie, Prawa Jazdy nie mógł otrzymać, gdyż coś takiego nie istnieje.
    > Tak samo jak nie istnieje np. Policja.

    Oczywiście, że istnieje.

    > Kłania się wiedza ze szkoły podstawowej...
    > ;>

    Skończyłeś tylko pierwsze 3 klasy?

  • 18. Data: 2012-06-29 18:34:33
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Chyba że to był cytat z siebie - a podpis
    > jest, na dole... ;)

    Wiem, że dla niektórych zabrzmi to dziwnie,
    ale jak najbardziej siebie też się cytuje. Tak
    jak dowolną inną osobę/tekst.

    JK

  • 19. Data: 2012-06-29 20:51:30
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-06-29 15:01, Bydlę pisze:
    > On 2012-06-29 12:08:34 +0200, anacron <a...@a...pl> said:
    >

    > Prawie dobrze.
    > O ile łosie będą tak łaskawe, że na autostradę będą wpadać z właściwym
    > światełkiem.
    > ;-)
    Bo tak jest. Łoś wybiegający przed pojazd wygląda zupełnie inaczej niż
    lis i również należałoby oczekiwać innej reakcji w tych dwóch
    przypadkach. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 20. Data: 2012-06-29 20:58:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 17:48:45 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > O czym wy, kwa nać!, pierdolicie?

    O języku polskim. Nic, co mógłbyś zrozumieć, Mr. Tapeta.

    AK