  • 21. Data: 2012-06-29 22:15:05
    Temat: Re: Naprawdę "Prosty pomysł"
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:
    > "Coraz bardziej doskwiera nam tłok na drogach i brak miejsc
    > parkingowych w miastach. Zamiast drogi i parkingi budować - co jest
    > drogie i czasochłonne - rządzący mogliby wprowadzić okresowe
    > obowiązkowe badania psychotechniczne co pięć lat dla każdego - nie
    > tylko zawodowego - kierowcy w Państwowych Ośrodkach Medycyny Pracy.
    > Myślę, że ponad połowa obecnie posiadających Prawo Jazdy Polaków z

    coraz bardziej doskwiera nadmiar idiotów w intenrecie...

    zamiast używać KFów powinno sie wprowadzić co roczne badania inteligencji
    tym poniżej 120 powinno się odcinać internet... ;-)

  • 22. Data: 2012-06-29 23:57:02
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-06-29 13:17, Bydlę pisze:

    > W Polsce nikt jeszcze nie otrzymał Prawa Jazdy, więc autora trzeba
    > leczyć...

    Ale status można sprawdzić:
    https://www.kierowca.pwpw.pl/
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 23. Data: 2012-06-30 01:12:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/06/2012 00:49, anacron wrote:
> [...]
    > i statystyki policyjne ładniej wyglądają, bo liczba zdarzeń drogowych -
    > zarówno z powodu mniejszej ilości pojazdów na drogach, jak i faktu, że
    > nadal jedzące prowadziliby ludzie posiadający oprócz ,,wiedzy" także
    > stosowne predyspozycje psychofizyczne - by drastycznie by spadła. Tylko
    > wtedy okazałoby się również, że główną przyczyną wypadków, nie była
    > wcale nadmierna prędkość, czy brawura kierowcy, a brak odpowiedniej
    > ilości dróg i stan techniczny złomu, który z niezrozumiałego dla mnie
    > powodu nadal zostaje corocznie dopuszczany do ruchu..."

    Prości ludzie, proste pomysły.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-06-30 12:07:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-29 18:51:30 +0000, R2r <b...@a...pl> said:

    > Bo tak jest. Łoś wybiegający przed pojazd wygląda zupełnie inaczej niż
    > lis i również należałoby oczekiwać innej reakcji w tych dwóch
    > przypadkach. :-)

    Ech, jak to się miło przy kawie pisze... (to o mnie)
    Jechałem ongiś powożąc osobówką z Katowic nad Bałtyk. Trasa wypadła
    przez lasy w ok. Kędzierzyna-Koźla. Noc, nieusypiająca muzyka sącząca
    się z głośników, delikatny szum z szyberdachu, rodzina przysypa
    (godzina ~1. nad ranem) I NAGLE WIELKIE SZARE ATAKUJE! więc hamulec,
    dzięki bogom odbicie kierownicą we właściwą stronę (atakującego) i
    byłem bliski wodza korsarzy(*), rodzina zresztą też.
    Okazało się, że na wycieczkę wybrała się spora rodzina zajęcy, a jeden
    postanowił (był hardcorem?) wykonać skok ponad maską, za to tuż przed
    szybą. W tamtym momencie myślałem, że atakuje byk, tzn. jeleń i to
    ogromny. A okazało się, że to popierdółka była, a nie Kiler, tfu! a nie
    jeleń.

    Ale - po przypomnieniu sobie sytuacji - zastanwiam się, czy zrobiłbym
    cokolwiek innego, gdybym wiedział, że to zając.
    Bo przecie nie dodałbym gazu...

    ------------
    (*Kapitan korsarzy na widok statku handlowego nieodmiennie wołał: -
    Dajcie mi moją czerwoną koszulę!, po czym prowadził załogę do ataku.
    Indagowany na tę okoliczność przez odważnego, ale nowego w załodze
    odparł, że czyni tak ze względów strategicznych - gdyby został ranny,
    czerwień krwi na czerwonej koszuli nie rzucałaby się w oczy i załoga
    nie utraciłaby ducha bojowego. Majtek był wielce ukontetowan
    odpowiedzią do dnia, gdy na widok trzech brytyjskich okrętów wojennych
    herszt piratów zawołał: - Dajcie mi moje brązowe spodnie!
    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2012-06-30 12:07:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-29 18:58:29 +0000, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> said:

    > O języku polskim. Nic, co mógłbyś zrozumieć, Mr. Tapeta.

    To było okrutne...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-06-30 17:59:39
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-30 01:12, kamil pisze:

    > Prości ludzie, proste pomysły.

    Prostota to zaleta a nie dostrzeganie tej zalety jest głupotą i z tym
    trzeba walczyć.
    Nie deprecjonujmy w pogoni za poprawnością polityczną tego dobre i
    sprawdzone.

  • 27. Data: 2012-06-30 22:08:42
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-06-30 12:07, Bydlę pisze:
> [...]
    > szybą. W tamtym momencie myślałem, że atakuje byk, tzn. jeleń i to
    > ogromny. A okazało się, że to popierdółka była, a nie Kiler, tfu! a nie
    No, czyli nie rozpoznałeś w porę koloru lampki... ;-)

    > Ale - po przypomnieniu sobie sytuacji - zastanwiam się, czy zrobiłbym
    > cokolwiek innego, gdybym wiedział, że to zając.
    > Bo przecie nie dodałbym gazu...

    No to ostatnie to pewnie nie, ale... próbowałbyś omijać za wszelką cenę
    (nawet ryzyka wylotu w plener)? Bo w przypadku byka to zrozumiałe, że ze
    względu na ryzyko skutków kolizji raczej unika się zderzenia o ile to
    tylko możliwe, nawet wykonując manewr, który nie wiadomo dokładnie gdzie
    się zakończy.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 28. Data: 2012-06-30 23:07:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Jun 2012 20:58:29 +0200, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    wrote:

    >O języku polskim.

    NTG!

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-06-30 23:21:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:djquu7hjbbb7doa7iad8vmqnpggtji2o01@4ax.
    com...

    > NTG!

    Gość ma jakąś manię na tym punkcie, o niczym innym nie lubi gadać.

  • 30. Data: 2012-06-30 23:55:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-30 20:08:42 +0000, R2r <b...@a...pl> said:

    > No, czyli nie rozpoznałeś w porę koloru lampki... ;-)

    > No to ostatnie to pewnie nie, ale... próbowałbyś omijać za wszelką cenę
    > (nawet ryzyka wylotu w plener)?

    Nie było czasu. Organizm zareagował, a całość sobie potem poskładałem do kupy.

    > Bo w przypadku byka to zrozumiałe, że ze względu na ryzyko skutków
    > kolizji raczej unika się zderzenia

    Ale w tamtym momencie nie miałem pojęcia co to. Po prostu wielkie (bo
    blisko) szare mignęło.
    Była tylko reakcja (szkoda, że nikt czasu nie mierzył, bo pewnie wtedy
    ustanowiłem swój rekord ;-))

    --
    Bydlę