  • 41. Data: 2012-07-04 22:54:40
    Temat: Re: Naprawdę "Prosty pomysł"
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 13:30, Agent pisze:
    > A mi się wydaje że fajnie się opowiada teoretycznie jakie to nalezy
    > wykonac manewry jak sie widzi łosia, dziecko, zająca, tira itp. A w
    > praktyce nie ma czasu na zastanowienie i działa się bardziej instynktem
    > i reakcja bywa zwykle inna niż w teorii powinna być.
    A mnie się wydaje, że... nie zrozumiałeś o czym pisałem. ;-)
    To do czego się odnosiłem zawierało coś o różnych typach reakcji w
    zależności od bodźców. Wielu kierowców - zwłaszcza tych młodych i
    niedoświadczonych ale mocno przekonanych o swoich niesamowitych
    predyspozycjach i umiejętnościach za kierownicą uważa, że ma niemal
    zerowy czas reakcji i dowodzi tego np. testami polegającymi na
    naciśnięciu przycisku jako odpowiedzi na zapalenie się lampki, lub
    zmianę jej koloru. Tymczasem już komplikacja polegająca na podjęciu
    decyzji o _odpowiedniej do bodźca_ reakcji sprawia, że ten czas potrafi
    wydłużyć się kilka a nawet kilkanaście razy.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __