eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNaprawa tylniej belki saxo vts 1.6Re: Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6
    Date: Fri, 28 May 2010 12:19:17 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <hto5f8$g5b$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4bfe8772$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <htmlkf$okv$2@news.dialog.net.pl> <hto42e$44q$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-128-54.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1275042089 16555 78.8.128.54 (28 May 2010 10:21:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2010 10:21:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <hto42e$44q$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284414
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-28 11:57, Agent pisze:
    >
    >>
    >> Nie masz szans zrobić tego sam, zważywszy na brak potrzebnego zaplecza
    >> maszynowego. Wymiana czopów to jedno. Ale jeśli koła już stoją w
    >> widocznym negatywie, to pozamiatane jest z samą rurą belki. Być może
    >> da się ją jeszcze tulejować. A może też być już i na to za późno i
    >> pozostanie wymiana.
    >
    > Tak w necie strasza ale ja już miałem luz taki że koło latało na boki
    > jak się je ciągnęło, kolega w 206 jeszcze bardziej, nawet trabili za nim
    > że mu się koło urywa :) i nikt z nas nie wymieniał nic poza łozyskami i
    > czopami.

    Nie ma reguły. Ja miałem w 306 lekki negatyw, ale łożysk już nie było, a
    rdzy w środku rury tyle, że tulejowania nie było jak zrobić. Rura poszła
    do wymiany. W 306/Xsarze czop jest wprasowany w wahacz i poprzez łożysko
    igiełkowe osadzony w rurze belki. W 206 dla odmiany, czop jest w rurze i
    na niego poprzez łożysko nałożony jest wahacz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: