  • 1. Data: 2009-03-07 16:53:54
    Temat: Naprawa opony - aerozol
    Od: millo <m...@w...pl>

    Witajcie,
    W sklepach można kupić aerozol z kawałkiem rurki i zaworkiem do wentyla.
    W razie przebicia opony przykręca się toto do wentyla i psika do środka
    jakimś ścierwem co ma załatać od wewnątrz przebicie i jednocześnie
    powietrze dopompowuje koło. Taka alternatywa koła zapasowego. Niestety -
    na opakowaniu jest napis, że nie stosuje sie od motocykli. Ściema
    marketingowa? Czy naprawdę nie można tego stosować do motocykli? Macie
    jakieś ewentualne doświadczenia?

    millo

  • 2. Data: 2009-03-07 18:04:56
    Temat: Re: Naprawa opony - aerozol
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Sat, 07 Mar 2009 17:53:54 +0100, millo <m...@w...pl> wrote:

    > na opakowaniu jest napis, że nie stosuje sie od motocykli. Ściema
    > marketingowa? Czy naprawdę nie można tego stosować do motocykli? Macie
    > jakieś ewentualne doświadczenia?

    Mi zdarzyło sie użyć tego raz - do dętkowej opony w Jawie :-)
    Zadziałało.

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciągle rozbita)

  • 3. Data: 2009-03-07 18:09:30
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    millo napisał(a):
    > Witajcie,
    > W sklepach można kupić aerozol z kawałkiem rurki i zaworkiem do wentyla.

    Ano, mozna. :)

> [...]
    > powietrze dopompowuje koło. Taka alternatywa koła zapasowego. Niestety -
    > na opakowaniu jest napis, że nie stosuje sie od motocykli.

    Ooo... Nie zauwazylem takiego napisu. A nawet zdaje mi sie, ze kupilem
    szuwaks wrecz przeznaczony do motocykli (mniejsza puszka).

    > Ściema
    > marketingowa? Czy naprawdę nie można tego stosować do motocykli? Macie
    > jakieś ewentualne doświadczenia?

    Macie. Poszukaj w archiwum ;)
    Stosowalem 2 razy i za kadzym razem bylem zadowolony. Pierwszy raz po
    zalataniu jezdzilem jeszcze 2 miesiace nabijajac kilka ladnych tysiecy
    km. Za drugim razem krocej ale tez troszke.
    No ale ja to spokojnie sie krece z prdedkosciami okolokodeksowymi...

  • 4. Data: 2009-03-07 18:20:31
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "millo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na opakowaniu jest napis, że nie stosuje sie od motocykli. Ściema
    > marketingowa? Czy naprawdę nie można tego stosować do motocykli? Macie

    Miałem coś takiego firmy Holts.
    Jak złapałem kapcia i uzyłem tego zgodnie z instrukcją to efekt przy
    standardowym gwoździowym kapicu był taki że z dzury w oponie zaczął
    wylatywac syf. Ujebał mi pół motoru a powietrze w oponie skończyło się po
    jakimś metrze, może dwóch metrach. Więcej gówna nie kupię. Rozwiązaniem
    takich problemów wydaje mi się sensowny assistance.
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-03-08 04:19:31
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiązaniem
    > takich problemów wydaje mi się sensowny assistance.

    No po prostu harleyowiec z kolegi :)
    Lyzeczka zdjac opone jak juz sie nie da inaczej, napchac szmat lub trawy
    i powoli sie dokulac do miejsca spoczynku :)

    pozdrawiam, leszek

  • 6. Data: 2009-03-08 07:37:40
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 8 Mar, 05:19, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Lyzeczka zdjac opone jak juz sie nie da inaczej, napchac szmat lub trawy
    > i powoli sie dokulac do miejsca spoczynku :)

    A to fajny patent! Taki postapokaliptyczny a'la Mad Max :) Można też
    zawczasu wyposażyć się w zestaw do kołkowania. Np. taki:

    <http://www.technika-motocyklowa.pl/zestaw-naprawy-o
    pon-bezdetkowych-
    p-456.html>

    http://tnij.org/kolkowanie

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 7. Data: 2009-03-09 10:03:21
    Temat: Re: Naprawa opony - aerozol [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    [...]
    > No ale ja to spokojnie sie krece z prdedkosciami okolokodeksowymi...

    No to Pan uwaza, niektore limity maja podniesc ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 8. Data: 2009-03-09 11:04:57
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Elou!
    > "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > No to Pan uwaza, niektore limity maja podniesc ;)

    Cholercium... Zrobi sie dla mnie niebezpiecznie - nie przymierzajac jak
    dla nieodblokowanego skutera ;)

  • 9. Data: 2009-03-09 11:09:53
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Nikanor napisał(a):

    > A to fajny patent! Taki postapokaliptyczny a'la Mad Max :)

    Sam jestes postapocostam! Okolo czterdziestu kilku lat temu ojczulek
    moj, wracajac od tesciow wypasiona fumcia z zona swoja, a mamuska moja
    na tylnym siedzeniu, na 30km przed celem, po wyczerpaniu sie calego
    zapasu kilkunastu latek, zmuszony byl do wypchania tylnej opony sianem z
    przydroznej laki.
    Czasy takie byly, ze ogumienie ciezko dostepne bylo, drogi
    nieasfaltowane, a najgorsze, ze trakcja konna jeszcze na nich przewazala
    - stad i hacli do wylapania cale multum.

    > zawczasu wyposażyć się w zestaw do kołkowania. Np. taki:
    > <http://www.technika-motocyklowa.pl/zestaw-naprawy-o
    pon-bezdetkowych-
    > p-456.html>
    > http://tnij.org/kolkowanie

    Odesetek znanych mi przypadkow nieudanych napraw jest zblizony do
    odsetka nieudanych napraw szuwaksem z puszki. :)